שינויים בגוגל לעסק שלי בעקבות מגפת הקורונה

ראשי פרקים בעמוד:

זמן קריאה: 3 דקות

כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם, באופן זמני, גוגל הסירו חלק מהמאפיינים מ- google my business כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה.

ככה הם כתבו: ״בזמן התפתחות המצב חסר התקדים שנוצר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, אנחנו מבצעים פעולות על מנת להגן על בריאותם של אנשי הצוות שלנו, וכמו כן להפחית את הצורך של הציבור להגיע למשרדים שלנו. כתוצאה מכך, ייתכן כי יהיו הגבלות זמניות ועיקובים בתמיכה, וזאת על מנת לתת עדיפות לשירותים החיוניים שלנו.״

לעת עתה – המאפיינים הללו יהיו מוגבלים או יוסרו לחלוטין מהפורמט של Google My Business:

 

ביקורת + שאלות ותשובות – reviews & Q&A

נכון לעכשיו ועד להודעה חדשה – Google My Business לא תפרסם ביקורות חדשות, לא תבצע קריאה של תגובות או תיתן במה לשאלות ותשובות.

ביקורות קיימות, ביקורות על תגובות וכמו כן שרשורים של שאלות ותשובות עדיין יהיו קיימים וזמינים.

בנוגע לכל התכנים שיועלו לאחר שהחלטה זו התקבלה – לרבות ביקורות, ביקורות של תגובות וכן שרשורים של שאלות ותשובות, יעלו לפלטפורמה של Google My Business כאשר משאבי החברה יאפשרו זאת.

בהצהרה שניתנה ל- Search Engine Journal, מומחה השיווק ביל הארצר שיתף את מחשבותיו על ההחלטות המגבילות שגוגל קיבלו בנוגע לפלטפורמה:

״ככל הנראה, גוגל פועלת באופן זה מכיוון שהיא מעוניינת לוודא שהמידע שמופץ הינו מדויק ומגיע מגורם מוסמך. אני רק יכול לתאר לעצמי כמה מהר השרשורים של השאלות והתשובות יכולים לצאת מכלל שליטה במידה ויינתן לכל אדם להגיב לשאלות בלי פיקוח.״

 

יצירת מפות חדשות, תביעות ובקשות אימות – New Listings, Claims, and Verifications

בזמן התקופה הזו, Google My Business תיתן עדיפות בסקירה ובדיקה של רשימות חדשות, תביעות בעלות (claims) בנוגע לפרטי העסק, וכן מענה לבקשות אימות המגיעות מעסקים המועברים בעולם הרפואי החיוני.

המשמעות של הצעדים הללו, במתן עדיפות לשירותים חיוניים, היא כי כל יתר סוגי העסקים צריכים לצפות לעיכובים בפרסומים של רשימות, תביעות ובקשות אימות.

 

עדכון פרטי העסק

מתן העדיפות של גוגל לשירותים חיוניים תגרום לעיכובים, בין היתר, בבדיקה של המערכת לבקשות מצד בעלי עסקים לעדכון פרטי העסק שלהם.

עיכוב זה כולל בדיקות בנוגע לעניינים הבאים:

  • שינויים בנוגע למצב העסק (סגור או פתוח).
  • שעות פעילות מיוחדות.
  • סגירות זמניות.
  • פירוט פעילות העסק.
  • מאפייני העסק.

אם העסק שלכם אינו מעניק שירות חיוני, ובפרט שירות העוסק בכל הקשור לפעילות רפואית, ככל הנראה ייקח מעט זמן עד שתראו את העריכות והעדכונים שביצעתם בעמוד ה-Google My Business שלכם.

 

Google Posts  אינה מושפעת

ככל הנראה, גוגל אינה מגבילה את הפונקציה של Google Posts.

המשמעות של מצב זה הינה, שאתם עדיין יכולים להשתמש ברשומות Google My Business כדי לפרסם פוסטים.

מצב זה עלול להשתנות עם הזמן, וזאת היות ומדובר בתקופה בלתי צפויה בה אנו חיים כעת.

נצלו את היכולת שלכם להשתמש בשירותי Google Posts כל עוד הם עדיין זמינים.

עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 7 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל - עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

אהבתם ? שתפו את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin