fbpx
עשהאל-דרייר

איך להבליט פוסטים בקבוצות פייסבוק

קבוצת הפייסבוק שלנו חוגגת 1,400 חברים, ואין סיבה טובה מכך לחגוג את המאורע עם טיפים ליצירת פוסט מגניב.

פייסבוק מתקופה לתקופה, הולכת ומשפרת את האפשרויות הקיימות לעריכה וכתיבה של פוסטים בפלטפורמה שלה.

אחד השדרוגים החדשים שהתפרסמו, הם הפיצ'רים הנוספים לעריכה בעת כתיבת פוסט בקבוצה.

שימו לב, נכון לאוגוסט 19, ניתן לעשות זאת רק בקבוצה, ולא בפוסט בפיד האישי או בדף עיסקי, או יותר נכון – ניתן לעשות זאת בקבוצה בקלות בניגוד לפרופיל אישי / דף עסקי.

טיפים ליצירת פוסט מגניב ומעניין

  1.  כפתור הקסמים שלנו – אז איך בכלל מקבלים גישה לעשות כותרות, סימונים ותוספות? נצביע על הסמן הבא:עריכת פוסט בפייסבוק
  2. בעת ההצבעה יפתחו לנו מגוון אפשרויות. כאשר נרצה לבצע עריכה כלשהי, נסמן את המשפט/הקטע הרלוונטי ונבחר מה אנו מעוניינים לעשות:אפשרויות עריכת פוסט
    • H1 – כותרת H1 ממש כמו בכתיבת פוסט באתר.
    • H2 – כותרת H2 ממש כמו בכתיבת פוסט באתר.
    • נקודות.
    • ציטוט.
  3. בולד – על מנת לסמן טקסט בבולד יש לסמן את הטקסט הרצוי עם העכבר, ולהשתמש בקיצור המקלדת כמו בעת כתיבת מסמך וורד: CTRL + B. 
  4. קו תחתון – על מנת לסמן טקסט בקו תחתון יש לסמן את הטקסט הרצוי עם העכבר ולאחר מכן להשתמש בקיצור המקלדת כמו בעת כתיבת מסמך וורד: CTRL + U. 
  5. טקסט נטוי – על מנת להפוך את הטקסט לנטוי ישיש לסמן את הטקסט הרצוי עם העכבר ולאחר מכן להשתמש בקיצור המקלדת כמו בעת כתיבת מסמך וורד: CTRL + I.
  6. 🏆 הכנסת אימוג'ים 🏆 – נשתמש ב https://emojipedia.org לשילוב אימוג'ים מעניינים (ניתן לעשות זאת גם בפוסטים בפיד וגם בדף העיסקי).

איך זה יראה? תוצאה סופית

תוצר פוסט בפייסבוק סופי

 

אז יאללה, מחכים לראות פוסטים חדשים ומעניינים מכם בקבוצת הפייסבוק שלנו, פוסטים בולטים וצבעוניים, מלאים באימוג'ים, כותרות וכו', ממש אופטימיזציה לפוסטים 🙂

אם אהבתם, אין סיכוי שלא תאהבו את המדריך השימושי הזה, שלא קיים בשום מקום אחר: מדריך הוספת אימוג'ים בכותרת של האתר בגוגל (META TITLE).

וכמובן שתוכלו להציץ גם על המדריך השלם לפרסום בפייסבוק שלי, שתכלס מדבר בעיקר על האלגוריתם של פייסבוק ואיך לנצל אותו לטובת פרסום אפקטיבי.

רוצים להציץ על מדריכי קידום אתרים למתקדמים? הנה 3 מהם, רנדומליים:
הכנסה נוספת לחיילים

שלב א' – גולשים באתר Who Is ומחפשים את הדומיין שעומד להתפנות. לאחר שנלחץ על"חפש" נקבל את המסך הבא: למי שיודע ולמי שלא, לבעל הדומיין הנוכחי

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הצטרפו

לקבוצת הפייסבוק שלנו BLACK & GREY SEO | קידום אתרים אורגני למתקדמים

והשארו מעודכנים בכל החדשות !