fbpx
עשהאל-דרייר

פרסום בפייסבוק

איך פרסום בפייסבוק יכול להביא את העסק שלך ללפחות 500% אחוז תשואה

2.4 מיליארד אנשים משתמשים בפייסבוק. זה אומר שאחד מתוך שלושה אנשים בעולם משתמש בפייסבוק, ואחד מתוך שישה משתמש בפייסבוק באופן יומי. זה כנראה לא אומר לכם הרבה, אבל בשביל הרבה אנשים שעוסקים בשיווק, ובקרוב גם אצלכם, הנתונים האלה שווים המון כסף. במאמר הזה נלמד קצת על מאחורי הקלעים של הענקית פייסבוק, איך היא עובדת, וכמובן נחשוף 9 טריקים לפרסום בפייסבוק שתוכלו ליישם כבר היום כדי שהעסק שלכם ירוויח כמה שיותר.

עשוי לעניין אתכם: מדריך הבלטת פוסטים בקבוצות פייסבוק ע"י קו תחתון, הדגשה, קו נטוי, אימוג'ים, כותרות ועוד.

הנכס החשוב ביותר של חברות הטכנולוגיה הגדולות (בהן פייסבוק) הוא המשתמשים שלהן והמידע שהן אוספות עליהם. כל לייק, תגובה, חיפוש או הפעלת סרטון ברשתות החברתיות עוזר לחברות הטכנולוגיה לבנות פרופיל מורכב ומפורט עלינו, שעוזר להן להתאים לנו תכנים במיוחד.

מתי בפעם האחרונה חיפשתם משהו בגוגל וכמה דקות אחר כך ראית מודעה בפייסבוק שמפרסמת בדיוק את מה שחיפשתם? יותר מזה, מתי בפעם האחרונה דיברתם עם מישהו על משהו, וכמו קסם המשהו הזה קפץ בפיד שלכם בדמות פרסומת "תמימה"?

 

פייסבוק יודעת עלינו יותר משאנחנו יודעים על עצמנו. הסיבה הפשוטה לכך היא שאנחנו כמשתמשים פשוט נותנים את המידע שלנו לפייסבוק, והיא מתאימה את התכנים שלה אלינו בעזרת המידע שנתנו לה, באמצעות כלי מתוחכם מאוד שנקרא האלגוריתם של פייסבוק. 

 

האלגוריתם של פייסבוק

האלגוריתם של פייסבוק הוא כלי שעוזר לסנן תכנים שאינם מתאימים למי שאנחנו ולהתנהלות שלנו ברחבי הרשת החברתית. פייסבוק לא רוצה שנהיה מוצפים בתוכן לא רלוונטי אלינו ובספאם. לא כל מה שנפרסם יגיע לאנשים שנרצה שזה יגיע אליהם, ולכן אנחנו כמפרסמים צריכים לייצר פעילויות שיש להן חיבור לכמה שיותר אנשים.

האלגוריתם של פייסבוק משתמש ב3 פרמטרים ששולטים בכל התוכן שמגיע אלינו, החל מפרופילים אישיים ועד לקבוצות רנדומליות.

כל פריט שמופיע בפיד שלנו מוגדר בתור אובייקט. פוסטים, סרטונים, תמונות, פרסומות – כל אלה אובייקטים שמחכים לאינטראקציות של משתמשים- לייקים, תגובות, שיתופים, או אפילו התעכבות בזמן הגלילה. אם משתמש כלשהו יוצר אינטראקציה עם אובייקט כלשהו, למשל עושה לו לייק, נוצר דבר שנקרא Edge ("להב" או "חוד").

שיקלול כלל ה"להבים" שקיבל האובייקט נקרא EdgeRank וציון זה קובע איך אותו אובייקט יוצף בפיד הכללי של המשתמשים (News Feed). לכל Edge יש 3 פרמטרים ושיקלול אותם פרמטרים נעשה דרך הכפלתם וחיבור התוצאות לפי הנוסחה הבאה:

 

פרסום בפייסבוק uwd

 

אבל מה זה אומר בתכל'ס?
ועכשיו בשפה שאנשים רגילים מבינים…

 

U: יחסי הקרבה (Affinity) 

נניח שיש לכם את החבר הכי טוב שלכם, יוסי.
יוסי ואתם גדלתם יחד מגיל אפס, הייתם יחד בבית ספר, בצבא, הוא הכיר לכם את החברה הראשונה שלכם ואתם דואגים להיפגש כמה שרק אפשר, אפילו אם זה רק לשעה של פיפ"א.

יוסי ואתם פעילים מאוד בפייסבוק אחד של השני – מתייגים אחד את השני בסרטונים, מגיבים על פוסטים אחד של השני, ומדברים המון בMessenger (אפליקציית הצ'אט של פייסבוק).

פייסבוק קולט את הקרבה ביניכם לבין יוסי, ויותר מזה, את הפעילות המשותפת שלכם ברשת החברתית.
ככל שיש לכם יותר פעילות משותפת ומעורבות עם הפייסבוק של יוסי, כך יגדל ציון U ופייסבוק יידע לספק לכם יותר תכנים שקשורים ליוסי, וליוסי תכנים שקשורים אליכם. ככל שהפעילות המשותפת שלכם ושל יוסי תפחת, כך יפחת ציון U וגם פייסבוק תספק לכם פחות תכנים של יוסי או תכנים שקשורים אליו, ולהפך.

 

W: חשיבות התוכן (Weight)

פייסבוק יודעת לחשב את החשיבות וההשפעה של התוכן שהיא מקבלת ולתת לו תעדוף על פי כמה שהוא חשוב, על פי כמות האינטראקציות והפעילות (=טראפיק) סביב אותו תוכן.

לדוגמה, פוסטים של פוליטיקאים בכירים לרוב מייצרים הרבה "באזז", כי הם קשורים לנושאים נפיצים שנוגעים לכולנו. הפוסטים האלה מקבלים מקום גדול מאוד בפיד של כולנו ובפרט בפיד של אנשים שמתעניינים בפוליטיקה, כי פייסבוק יודעת שבדרך כלל אותם פוליטיקאים מייצרים הרבה פעילות בתכנים שהם מעלים.

לסיכום, ככל שנייצר יותר טראפיק בתכנים שנעלה, כך פייסבוק תתן לתכנים שלנו תעדוף ותציג אותם בפיד של יותר אנשים.

בפעם הבאה שאתם באים לצחוק על מישהו שעושה לייק לעצמו, תזכרו שגם ללייק הזה יש השפעה ומאפשר לו לייצר יותר טראפיק לתוכן שהוא מעלה.

 

D: תדירות התוכן (Time Decay)

בקצרה, ככל שתדירות הפרסום בפייסבוק שלנו תהיה גבוהה יותר כך הפרסומים שלנו יקבלו יותר תעדוף ויוצג ליותר משתמשים.

האלגוריתם של פייסבוק עובד ככה שהוא מקדם תכנים חדשים יותר. פייסבוק לא רוצה שניתקע עמוק בהיסטוריה של לפני 5 דקות, ודואגת שבכל רגע נקבל את האינפורמציה העדכנית והחדשה ביותר לגבי הדברים שמעניינים אותנו.

ככל שעובר זמן מאז שפרסמנו את התוכן שלנו, כך ציון הD שלו יורד. לכן חשוב מאוד להקפיד לפרסם בתדירות גבוהה.

 

פרסום בפייסבוק בעזרת האלגוריתם

כמו שאמרנו, פייסבוק אוספת עלינו מידע בכל פעם שאנחנו מבצעים פעולה ברשת, ובונה לכל אחד מאיתנו פרופיל מפורט שבנוי על האישיות שלנו, ההעדפות שלנו, תחומי העניין שלנו וההתנהלות שלנו ברשת. פייסבוק משתמשת בפרופיל הזה כדי להציג לנו יותר תכנים שמתאימים לנו.

לדוגמה, אם פייסבוק יודעת עליך שאתה גבר, בשנות ה20 המוקדמות שמתעניין בספורט, היא תעדיף להציג לך תכנים הקשורים בספורט לצעירים. אם את אישה בת 60, עובדת בחינוך ומתעניינת באמנות, פייסבוק תמליץ לך על סדנאות חינוכיות בתחום האמנות לגיל השלישי.

אמנם פייסבוק מתעסקת בכמויות ענק של משתמשים, אבל היא דואגת להיות מאוד ספציפית לגבי התכנים שמגיעים אלינו, כי תכנים שלא רלוונטים אלינו פשוט לא יעניינו אותנו, ומה שיקרה זה שפשוט נגלול אותם למטה ונמשיך בחיינו.

פייסבוק רוצה להיות נוכחת בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו ולתת לנו חוויה אישית, שבסופו של דבר, תגרום לנו גם להוציא כסף.

פרסום ממומן בפייסבוק

 

פרסום ממומן בפייסבוק

חלק גדול מתקציבן של חברות גדולות הולך על פרסום, וזה לא מקרי בכלל.

צ'אם טאנג הוא ראש חטיבת הפרסום ומייסד שותף בחברת Authentic Education.

בפודקאסט שעוסק בפרסום ממומן לעסקים קטנים, הוא סיפר כי הוא השקיע 600 אלף דולר מכספו האישי בפרסום בפייסבוק לחברות שהקים, ובעזרת כמה טריקים ופילוח נכון של הקהלים שלו, הצליח להחזיר 500% מההשקעה.

טאנג סיפר כי הצליח למנף את האלגוריתם של פייסבוק כדי שיקדם את העסקים שלו כך שיוכל להגיע לאנשים שבאמת יתעניינו בשירותים/מוצרים שהוא מוכר. 

אסטרטגיית השיווק של טאנג הייתה מצד אחד מאוד אוניברסלית ופונה לכמה שיותר אנשים, ומהצד השני מאוד ספציפית וממוקדת. טאנג ידע לפלח את הפרסומים שלו ולטרגט (מהמילה Target) אותן לאנשים הנכונים שהפרסומת תגרום להם לפעול וגם לקנות את המוצרים/שירותים שהוא מכר.

 

מנהל הפרסומות של פייסבוק

לפני שנתחיל, אנחנו צריכים להכיר את הכלי שאיתו נעבוד- Facebook Ad Manager.

מנהל הפרסומות של פייסבוק הוא כלי עוצמתי שנותן לנו שליטה מלאה על כלי הפרסום שלנו, ומציג נתונים בזמן אמת שיעזרו לשפר ולייעל את התכנים שלנו בהתאם לקהלי היעד אליהם אנו מכוונים.

 

איך מנהל הפרסומות של פייסבוק בנוי?

מנהל הפרסומות של פייסבוק

 

1. סרגל ניווט (Navigation Bar)

  1. תפריט ראשי – לחיצה על התפריט שנמצא בצד שמאל למעלה תציג את כל האפשרויות והכלים העומדים לרשותנו בפרסום בפייסבוק.
  2. חיפוש – כאן ניתן לחפש בין כל הקמפיינים הנוכחיים והקודמים שלנו, כלי עיצוב פרסומות, פרסומות שפרסמת, ושאלות נפוצות בקרב משתמשי מנהל הפרסומות של פייסבוק.
  3. התראות – לחיצה על הפעמון תציג לך את ההתראות האחרונות מעמודי הפייסבוק שאנחנו מנהלים.
  4. הגדרות – לחיצה על גלגל השיניים תאפשר לנו לערוך את ההגדרות של החשבון – הדפים תחת ניהולנו, הגדרות תקציב ותשלום ועוד.
  5. תפריט עזרה – כאן נוכל למצוא טיפים בנושא פרסום בפייסבוק, שאלות נפוצות ומילון מונחים למתחילים.

2. צור קמפיין

פרסום בפייסבוק כפתור ירוק

עכשיו מתחילים באמת!
לחיצה על הכפתור הירוק תאפשר לנו להתחיל ליצור מערך של פרסומות שנתאים אישית במיוחד לקהל שלנו. כאן נצטרך לבחור בין 2 אפשרויות: 

  • Complete Campaign- צור קמפיין חדש לגמרי מא' עד ת'.
  • Campaign Shells- צור תבנית של קמפיין, שנוכל ליצוק לתוכה פרסומות ופילוחים על פי העדפותינו.

3. קמפיינים קיימים

קמפיינים קיימים פייסבוק

כאן נוכל לדפדף בין הקמפיינים שכבר יצרנו, ולראות פרמטרים מסוימים:

  • שם הקמפיין
  • האם יש שגיאות   
  • סטטוס נוכחי: האם המודעה פעילה, סטטוס מסירה לקהל וכו'.
  • תקציב לקמפיין
  • תוצאות הקמפיין – האם הביא לעוקבים חדשים, האם שותף, אינטראקציות חדשות, וכו'.
  • Reach- כמות האנשים שראו את המודעות שפרסמנו בקמפיין לפחות פעם אחת, על פי פילוח.
  • Impressions- כמות הפעמים בהן הקמפיין או חלק ממנו הופיעו על המסך של משתמשים.
  • Cost per Result- תכונה זו מציגה האם השגנו את המטרות שהגדרנו בקמפיין שלנו באופן יעיל ומחושב-תקציב. נשתמש בתכונה זו כדי להשוות ביצועים בין קמפיינים שונים ולזהות אזורי הזדמנות.
  • Amount Spent- כמה כסף הוצאנו על הקמפיין והמודעות בתוכו בהתאם ללו"ז שהגדרנו.

ניתן להגדיר פרמטרים נוספים בטבלה דרך גלילה עד סוג הטבלה ולחיצה על כפתור הפלוס הכחול.

פרמטרים לדוגמה: קליקים על קישורים, תיוגים, לייקים לפוסט, לייקים לעמוד ועוד.

4. תפריט צד

תפריט הצד בנוי מ4 כפתורים:

🡪 פתח תפריט צד

🡪 טבלת נתונים: מציגה לנו את נתוני השימוש בקמפיין הזה, לאיזה קהל הצלחנו להגיע, נתונים סטטיסטיים ועוד.

🡪 ערוך מודעות

🡪 היסטוריית עריכה

5. החשבון שלי

החשבון שלי בפייסבוק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כאן נוכל לראות נתונים סטטיסטיים על הביצועים שלנו באופן כולל בשיקלול כל הקמפיינים שפרסמנו. כאן, כמו בטבלה בתפריט הצד, נוכל לראות נתונים מדויקים על הקהל שלנו, החל מגיל ממוצע ועד מיקום גיאוגרפי.

6. Ad Sets – מקבצי פרסומות

מקבצי פרסומות בפייסבוק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כאן נוכל לראות את מערכי הפרסומות שיצרנו. גם כאן, הן ממוינות על פי פרמטרים שניתן להציג/להסתיר. אלה הן קבוצות של פרסומות שאנחנו קושרים על פי תכונות משותפות או שהן באות להעביר את אותו המסר.

7. פרסומות/מודעות
פרסומות בפייסבוק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כאן נוכל לראות את הפרסומות שיצרנו לפי יחידות. לכל פרסומת תכונות משלה שניתן לראות והיא מיועדת לקהל אחר.

 

עכשיו, כשאנחנו מכירים קצת את הכלי שנעבוד איתו, הנה 9 טיפים לפרסום בפייסבוק שיהפכו את העסק שלכם לרווחי:

  • "ריגול" אחרי מודעות המתחרים

תחרות זה דבר טוב ובריא כשזה נוגע לעסקים. היא גורמת לנו תמיד לרצות להשתפר כדי שלא נאבד את היתרון שלנו מול המתחרים בנו. בפרסום, ובפרסום בפייסבוק בכלל, התחרות הזאת חשובה ללמידה שלנו ולשיפור השיווק שלנו ברשת. יש לעסק שלנו מתחרים – או שהם בארץ או שהם בחו"ל. צפו במודעות שלהם, למדו את אסטרטגיית השיווק שלהם וכך תוכלו למצוא דברים שאולי פספסתם בפילוח הקהל שלכם או דברים שהם פספסו ולהתמקד בהם.

כדי למצוא את הפרסומות הרלוונטיות, חפשו בגוגל Facebook Ad Library ושם תוכלו לחפש את הפרסומות שתרצו לראות על פי קריטריונים שתגדירו וגם לראות את התוצאות שלהן, המקור שלהן ומקור המימון שלהן.

תוכלו לקחת מודעות לדוגמה, לעשות להן צילום מסך, ולבדוק אחרי שבועיים האם הן עדיין רצות. אם כן, סימן שהמודעה הזאת עובדת. כך תוכלו לקחת את המודעה הזאת ולשנות אותה כך שתתאים לעסק שלכם ולמוצרים או השירותים שאתם מוכרים.

 

  • קהלי יעד

הרבה בעלי עסקים לא מבינים שהחוכמה בעסק היא לא לייצר את האוכל הכי טוב, אלא ליצור אוכל שיש לו קהל רעב. כשזה נוגע לפרסום בפייסבוק, מילת המפתח היא Targeting, מי קהל היעד שאנחנו מכוונים אליו. כשאנחנו יוצרים מודעה למוצר, אנחנו צריכים לתת לפייסבוק דוגמאות לקהלי יעד ספציפיים שאליהם אנחנו מכוונים. "הטירגוט" יכול להתבצע על ידי המון פרמטרים – קבוצות גיל, מיקום גיאוגרפי, היסטוריית חיפוש, תחומי עניין ועוד ועוד. פייסבוק לא מפסיקה לתת לנו אפשרויות להיות ספציפיים – כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להיעזר בכלים שפייסבוק מספקת לנו.

בזמן יצירת קהלי היעד שלנו אנחנו יכולים לתת לו מספרי טלפון של קהל שכבר עבדנו איתו, בדוגמת מספרי טלפון או שמות או עסקים. התהליך הזה נקרא Creating Custom Audience.  לאחר מכן אנחנו יכולים להגיד לפייסבוק למצוא לנו עוד 50 אלף אנשים בישראל שהפרופיל שלהם דומה לפרופילים של האנשים שהתעניינו במוצר שלנו. כך אנחנו יוצרים עוד קהלים בלי הרבה מאמץ.

 

  • אין צורך באתר

הרבה אנשים חושבים שברגע שאנחנו יוצרים עמוד פייסבוק לעסק, אנחנו צריכים גם ליצור אתר אינטרנט שיפרט את כל השירותים שאנחנו מספקים, לקדם אותו דרך SEO וכו'.
אין צורך בכך!

מספיק ליצור דף נחיתה לאיסוף לידים מבלי לעזוב את פלטפורמת פייסבוק, למקם בתוכו טופס הרשמה שנראה מזמין, ופייסבוק תספק לנו אנשים שייכנסו לאותו דף נחיתה ויספקו לנו את הפרטים שלהם (שם, אימייל, טלפון ועוד…). כך נוכל לפנות לאותם לידים ולהתאים להם מוצרים/שירותים באופן אישי ולשפר את החוויה שלהם.

בנוסף לכך, חשוב לשים בדף הפייסבוק שלנו את כל הפרטים הרלוונטיים ליצירת קשר. 

 

  • סרטונים זה אחלה

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אז כמה שווה סרטון?
פרסום מודעות סרטונים בדף העסק שלך יוצר תחושה של אמון בקרב האנשים שרואים את המודעה, כי זה מספק להם משהו שהם יכולים לראות ולשמוע ויוצר חוויה קרובה לפגישה פנים מול פנים. סרטונים הם פלטפורמה מעולה ליצירת תוכן – הם יכולים לקדם את העסק שלך פי כמה מתמונות או פוסטים שיווקיים ארוכים.

  1.  צילום: ההעדפה בסרטונים בפייסבוק היא לצילום ריבועי ולא מלבני, מהסיבה הפשוטה שצילום ריבועי מתאים יותר לצפייה במכשירים סלולריים. צילום מלבני מתעוות בצפייה במסכים קטנים, ולכן צילום ריבועי הוא האופציה הטובה ביותר. הדרך לעשות את זה היא פשוט לקצץ את השוליים של הסרטון בעת העריכה שלו.
  2. כתוביות: הרבה מאיתנו רואים סרטונים ברגעים שאנחנו לא הכי מרוכזים: בחדר בזמן שמישהו ישן לידנו, בשירותים או ברכבת. כתוביות מאפשרות לצופה לראות סרטון מבלי לשמוע אותו ולהמשיך לגלול עוד תוכן במהירות. כשאנחנו שמים כתוביות אנחנו מקטינים את הסיכוי שאותו משתמש שצופה לא יצפה בסרטון בגלל הפרעה סביבתית או חוסר סבלנות, ומגיעים ליותר אנשים.

 

  • לכל מודעה – מטרה

לכל פרסום בפייסבוק שאנחנו מוציאים החוצה צריכה להיות מטרה – לחיצה על קישור לדף נחיתה, שיתוף תמונה, תיוג חברים ועוד.
בתוך המודעה כתבו את המטרה לשמה הפוסט נוצר: "לחצו על הפוסט המופיע מטה", "שתפו ואולי תזכו במכונית" "תייגו חבר שהוא קוף וחבר שהוא ג'ירפה ואל תגידו להם מי זה מי"… כל משפט כזה עוזר לכם למקד את הקהל הנחשף למודעה שלכם למטרה לשמה היא נוצרה.

 

  • בניית מערכות יחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו

שיווק הוא כמו מערכת יחסים רומנטית– לא מתחילים בהצעת הנישואין, אלא בונים את מערכת היחסים לאט ובזהירות, שעד שאותו אדם שם בנו מספיק אמון.

הרבה בעלי עסקים ממהרים ישר לשלב המכירה של המוצר, ומדלגים על שלב התיאור למה המוצר שלך יותר טוב מאחרים ולמה ההצעה שלך יותר משתלמת. כשאנחנו פונים לקהל יעד אנחנו רוצים להתאים את עצמנו לקצב שלו ולהתקדם איתו בתהליך קבלת ההחלטות. אנחנו צריכים לדעת לייצר אצלו צורך שאנחנו יכולים לענות עליו בזמן הנכון, במקום הנכון, ולכן תהליך בניית מערכת היחסים עם הלקוח הוא משמעותי.

השאלה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו כמפרסמים היא "איך אנחנו נותנים ערך למה שאנחנו מספקים?". לא כל התוכן שלנו צריך להיות עם קריאה לפעולה או מכירה, אלא גם פשוט לספק תוכן שיצביע על מה שאנחנו עושים טוב, ועל המקצועיות שלנו. כך אנחנו גורמים לאנשים להרגיש יותר בטוחים בבחירה שלהם בנו, כי הם מקבלים יותר ערך על מה שהם קונים.

 

  •  לנסות, לעשות טעויות, לנסות שוב

לא כל המודעות שלנו יהיו אפקטיביות. רוב התוצאות שנראה מהקמפיינים שלנו יבואו רק אחרי המון ניסיונות ותהליכים שנריץ לאורך זמן, לכן לא כדאי להמר עם כל המשאבים על סוס אחד. 

צרו כמה שיותר מודעות וקמפיינים, פנו לכמה שיותר קהלים, ותבחנו כל פעם מה התוצאות שלכם. לפי הניסיונות האלה תוכלו לייעל את הפילוח שלכם, את המסרים ואת האסטרטגיה, ולאט לאט להגיע לקהל יותר רלוונטי.

תנו לפרסומים שלכם תקופת מבחן של לפחות 7 ימים, תבחנו אותם עם לפחות 3 קהלי יעד שונים, ולפחות 3 סוגי מודעות שונים. תקופות המבחן האלה יעזרו לכם למקד את הפרסומים שלכם ולראות מה עובד יותר ומה עובד פחות, וכך לייעל את ההוצאה שלכם על פרסום בפייסבוק.

 

  • אימוג'ים (רגשונים)

כשאתם כותבים פוסט פרסומי בפייסבוק, אתם לא יכולים להשפיע יותר מדי על איך שהוא נראה. רוב הפוסטים בפיד שלנו נראים די אותו דבר ומציפים אותנו במלל באותו פונט ובאותו גודל.

אימוג'ים מוסיפים לנו צבע ורגש לטקסט. הם מושכים את העין וגורמים לנו לקרוא את הטקסט במצלול אחר. על פי מחקרים, שימוש באימוג'ים מגדיל את הסיכוי שאותו משתמש יעצור ויקרא את מה שכתבנו במודעה וכך גם יחשוב על להשתמש במוצר/שירות שאנחנו מציעים.

אפשר להשתמש בסמיילים, לבבות או אפילו אימוג'י של אצבע שמצביעה למטה עם כיתוב "הקליקו על הלינק הזה" – כל אימוג'י רק מוסיף צבע ואווירה לפרסומים שלנו.

שימו לב לא להשתמש באימוג'ים באופן מוגזם ורציף – הצפה של אימוג'ים יכולה לעשות את האפקט ההפוך ולהרתיע משתמשים.

 

  • אל תפסיקו ללמוד

אי אפשר להפוך למומחי פרסום בפייסבוק ביום אחד.
בפייסבוק משתמשים מיליארדי אנשים, לכל אחד עולם משלו והעדפות משלו. עוד לא נולד הפרסומאי שהצליח ליצור תוכן שמותאם לכל אדם בעולם, אבל פרסומאים בכל העולם לומדים בכל יום על טכניקות שכנוע חדשות, טרנדים חדשים ודרכים שונות להגיע לקהלי יעד שונים.


בתור בעלי עסק, עליכם ללמוד כמה שיותר על הקהל שלך ועל אפשרויות הפרסום שעומדות בפניכם. קראו כמה שיותר מאמרים כמו זה שאתם קוראים עכשיו, קחו עצות מהגדולים, ואולי תמצאו שיטת פרסום בפייסבוק או מחוצה לה שעוד לא חשבת עליה.

אחרי שלמדתם על האלגוריתם של פייסבוק, כלי ניהול המודעות וקיבלתם טיפים פרקטיים לפרסומים שלכם, זה הזמן לצאת אל העולם (הדיגיטלי), לחקור בעצמכם וליישם את מה שלמדתם. כמו שאומרים, אין חכם כבעל ניסיון, ובתחום פרסום בפייסבוק, אין תחליף לניסיון מעשי.

אם אהבתם, פרגנו לנו בלייק

פרסום בפייסבוק
Sending
User Rating 3.67 (3 votes)

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הצטרפו

לקבוצת הפייסבוק שלנו BLACK & GREY SEO | קידום אתרים אורגני למתקדמים

והשארו מעודכנים בכל החדשות !