עשהאל-דרייר

כתיבת תוכן איכותי

זמן קריאה: 2 דקות

אנו מספקים, לצד מגוון גדול של שירותים אחרים, גם שירותי כתיבת תוכן איכותי. הקורא הבלתי סביר יוכל לחשוב בטעות כי יתר שירותי התוכן שאנו מציעים אינם איכותיים. מדובר, כמובן, בטעות מרה.

 

תוכן איכותי הוא שם קוד בעולם השיווק הדיגיטלי לתוכן מוקפד שעונה למאפיינים הבאים:

תוכן איכותי מייצר ערך מוסף

תוכן איכותי הוא תוכן שמייצר לקורא ערך מוסף אמיתי. תוכן איכותי מספק לקורא מידע שימושי שלא היה קיים בידיו טרם קריאת המאמר. דוגמאות לתוכן בעל ערך מוסף לקורא יכולות להיות מדריכים מושקעים בשלל נושאים, מאמרי עומק המנתחים בעיות ודרכי פעולה אפשריות להתמודדות מולן, סקירה מקיפה של מוצרים או שירותים והשוואה ביניהן, ולמעשה, כל תוכן שמייצר עבור הקורא ערך מוסף אמיתי.

 

תוכן איכותי הוא תוכן שתשמחו לשתף

לקוחות אשר מזמינים מאיתנו תוכן איכותי עושים זאת, בין היתר, על מנת להפיץ אותו ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים שהם מנהלים. תוכן איכותי הוא כזה שתשמחו לשתף עם קהל הלקוחות שלכם, ואשר יסייע לכם בהפיכת הפרסומים שלכם לויראלים, מושכים קהל, ומייצרים באז סביב בית העסק שלכם והשירותים שאתם מציעים.

 

תוכן איכותי הוא תוכן שממצב אתכם כבעלי מומחיות בתחום

כתיבת תוכן איכותי מתבצעת, לרוב, על מנת לאפשר לבית עסק למתג את עצמו כבעל סמכות ומומחיות בתחום העיסוק שלו. תוכן איכותי הוא לא תוכן שיווקי, אלא תוכן ערכי ואמיתי שעוסק בסוגיות הליבה של העסק, ומסייע ללקוחות להבין שבית העסק הספיציפי שמפרסם את התכנים הוא הכתובת לפניה הבאה שלהם לאיש מקצוע בתחום.

 

תוכן איכותי יכול לשמש כמוצר מגנט

חלק לא מבוטל מאסטרטגיות השיווק הדיגיטליות כוללות איסוף פרטי לקוחות ליצירת התקשרות עתידית בתמורה לתוכן ערכי שיסופק ללקוחות. תוכן כזה, נקרא לרוב בשם "מוצר מגנט", והוא בדרך כלל עטוף כמדריך ממוקד בתחום מסויים. על מנת ליצור מדריך כזה שיוכל לשרת את הלקוחות נאמנה, ולאפשר לבית העסק לנהל את האסטרטגיה הדיגיטלית שלו, יש צורך בכתיבה של תוכן איכותי.

 

תוכן איכותי מכיל את כל המידע הדרוש לביצוע פעולה מסוימת

תוכן איכותי, להבדיל מסקירה שטחית של תחום מסוים, הוא תוכן שיכול לסגור עבור קהל הלקוחות מעגל, ולספק להם את המידע הרלוונטי, העדכני, והשלם ביותר לצורך ביצוע פעולה שהם מבקשים לבצע. בהקשר הזה, אמור תוכן איכותי לפעול כיחידה אטומית, בלתי תלויה, שמייצרת ערך עבור הלקוח.

אודות המחבר
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 5 שנים, תוצאה 1 במונח "קידום אתרים אורגני", מנכ"ל הסוכנות עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.
תוכן עניינים
לשליחת הודעה
מקצועיות זה אנחנו
השירותים שאנו מספקים

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אצלנו אין אנשי מכירות, רק אנשי ביצוע!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם