כתיבת תיאור למוצרים בחנויות וירטואליות

תוכן עניינים

אנחנו מספקים שירותי כתיבת תיאורי מוצר עבור אתרים בהם מנוהלות חנויות וירטואליות, בין 50 ל150 מילה עבור כל מוצר בעלות של 45 שקלים למוצר, מינימום 10 מוצרים. ניתן לדבר על מחיר אטרקטיבי יותר לכמויות (החל מ100 מוצרים ומעלה).

אנו מאמינים, כי כאשר עמלים על כתיבת תיאורי מוצר בחנויות וירטואליות, יש לתת את הדעת על שלושה מרכיבים עיקריים בכתיבה.

 

מרכיבים עיקריים בכתיבת תיאור למוצרים בחנויות וירטואליות

המרכיב השיווקי

ישנה חשיבות לכך שתיאורי המוצר יהיו שיווקיים ומשכנעים, וילוו את הלקוח בבחירה של המוצר המתאים ביותר עבורו. בסופו של דבר, אסור לשכוח שמטרתה של חנות וירטואלית, היא בראש ובראשונה למכור.

 

מרכיב ה- SEO

בעולם החנויות הוירטואליות יש לא מעט פוטנציאל ליצירת עמודים רזים, דלים בתוכן, בשל העובדה שמוצרים מגיעים לעיתים במספר גרסאות הנבדלות בינן ובין עצמן במאפיין שולי למדי, כמו צבע, או מידה. המאפיינים השונים האלו לא גורמים לצורך בכתיבה וניסוח מחדש של תיאור המוצר, שכן הפונקציונליות שלו איננה משתנה, וכפועל יוצא מכך, עלולות להיווצר כפילויות שמזיקות לאתר היבטי SEO.

אנו מתמחים במתן מענה איכותי לסוגיות קידום אתרים שונות הנובעות משימוש בתיאורי מוצר דומים למדי, וגם גאים לציין שצברנו לא מעט ניסיון בכך.

 

המרכיב האסתטי

רצוי מאוד שתיאורי המוצר שלכם לא יפגמו בעיצוב של האתר ובנראות שלו. אנו מתמחים בכתיבה של תיאורי מוצר באורך משתנה בהתאם לצרכיי הלקוח.

עשוי לעניין אותך: 5 טיפים לקידום חנויות וירטואליות

במסגרת שירות כתיבת תיאור מוצר, נסייע לכם ליצור את הטקסט המושלם למוצר בחנות הוירטואלית שאתם מנהלים, שיסייע לכם להגדיל את המכירות שלו.

בכתיבת תיאור מוצר יש לקחת בחשבון היבטי קידום אתרים, היבטים שיווקיים, וכן היבטים אסתטיים המשפיעים על נראות המוצר בעמוד.

אנו מציעים חבילות כתיבה עבור מינימום 10 מוצרים, בעלות של 45 שקלים למוצר.

צור עימנו קשר עוד היום וניתן לך הצעה אטרקטיבית במיוחד. 

עשהאל דרייר
עשהאל דרייר
עוסק בקידום אתרים כ- 7 שנים, מנכ"ל סוכנות הדיגיטל - עשהאל דרייר בע"מ, יזם, מדבר בפתרונות ומוביל את לקוחותיו לשפע כלכלי.

אהבתם ? שתפו את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin