שיווק שותפים אמזון

שיווק שותפים אמזון

אמזון הינה אחת הפלטפורמות המרכזיות שמציעות תוכניות של שיווק שותפים. תוכנית שיווק שותפים היא מסגרת שבה מסכימים מוכר של מוצר כלשהו ושותף, על העברת עמלה

שיווק שותפים בוקינג

שיווק שותפים בוקינג

בוקינג הינה אחת מן הפלטפורמות הגדולות בעולם בנישת התיירות והיא מאפשרת הזמנת חדרים במלונות או במקומות אירוח ברחבי העולם. בוקינג מפעילה תוכנית שותפים ייחודית ומאפשרת

איך להתאושש מעונש ידני של גוגל

איך להתאושש מעונש ידני של גוגל

רבים מבעלי האתרים נוטים לבלבל בין שני מושגים מוכרים מעולם ה- SEO: עדכון אלגוריתמי של מנוע החיפוש של גוגל, וענישה ידנית של אתר על ידי

14 כללים למבנה אידיאלי למאמר

14 כללים למבנה אידיאלי למאמר

שימוש בתוכן איכותי הוא כבר מזמן הבסיס לכל תהליך קידום אורגני של אתרים, ולכל מקדם ברור כיום שבהעדר תוכן מעניין, מסקרן, מחדש ומפתיע, קשה יהיה

הכירו את E-A-T של גוגל

הכירו את E-A-T של גוגל

בשנת 2015 פרסמה לראשונה גוגל את המדריך המלא למעריכי האיכות האנושיים של מנוע החיפוש. מדובר במעל עשרת אלפים מעריכים אנושיים, אשר נדרשים לחוות דעתם על

יותר מ15 טכניקות מתקדמות ששווה להכיר

יותר מ15 טכניקות מתקדמות ששווה להכיר

כל מקדם אתרים מתחיל יודע לדקלם את הדיברות החשובים של נישת קידום האתרים: תוכן, קישורים, אופטימיזציה וטיוב טכני של תשתית האתר המקודם. במאמר הזה ננסה

קידום אתרים טכני ב- 16 צעדים

קידום אתרים טכני ב- 16 צעדים

קידום אתרים טכני מתייחס לאוסף של פעולות המבוצעות על מנת לשפר את התשתית עליה בנוי האתר. תשתית היא למעשה המעטפת הטכנולוגית אשר מאפשרת לאתר לפעול:

9 רעיונות וסיבות לכתיבת תוכן איכותי

9 רעיונות וסיבות לכתיבת תוכן איכותי

הרבה מקדמי אתרים טוענים שתוכן איכותי הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על היכולת לקדם אתר ולבצע אופטימיזציה לצורך התאמת הנראות שלו במנועי החיפוש. ואולם, חשוב

אלגוריתם Rankbrain

אלגוריתם Rankbrain

רגע לפני החפירות, ההגדרות, והתאריכים הרלוונטים למנוע הבינה המלאכותית של גוגל, הלא הוא ה- Rankbrain, בואו נתחיל מדוגמה קטנה שתמחיש לנו בצורה הטובה ביותר את

קניבליזציה של מילות מפתח

קניבליזציה של מילות מפתח

השם המפוצץ והציורי משהו הזה, מתאר סיטואציה שבה מספר עמודים שונים באתר מדורגים על אותה מילת מפתח במנוע החיפוש, או גרוע מכך – שדף שלא

כל כמה זמן כדאי להוסיף תוכן באתר

כל כמה זמן כדאי להוסיף תוכן באתר

תשאלו כל פוליטיקאי שאלה מאתגרת וקשה שקצת קשה לענות עליה באופן פומבי וישיר והוא ישיב לכם "מדובר בשאלה מצויינת, אולם לפי דעתי לא זו השאלה

קידום אתרים שחור

קידום אתרים שחור

קידום אתרים שחור מתייחס לתהליך שבו רוצים להשיג תוצאות אורגניות מעולות במנועי החיפוש, לפרק זמן קצר. מדוע וכיצד לעשות זאת? הכל במאמר הבא.   קידום

תג קנוניקל

תג קנוניקל

מערכות ניהול התוכן השונות של אתרי אינטרנט מודרניים מקלות באופן משמעותי על מנהלי אתרים את מלאכת ההזנה והעדכון של תכנים באתר. כמו כן, מאפשרות מערכות

סייטלינקס - Sitelinks - המדריך המלא

סייטלינקס (Sitelinks) – המדריך המלא

במשך תקופה ארוכה, בכל פעם שנפנינו לבצע שאילתא במנוע החיפוש, הורגלנו למצוא תוצאת חיפוש יחידה עבור כל אתר, אשר הפנתה אותנו לעמוד ספיציפי. אולם כיום,

חווית משתמש טובה - 19 הכללים

חווית משתמש טובה – 19 הכללים

מחודש לחודש, חווית המשתמש תופסת יותר ויותר מקום באלגוריתם הדירוג של גוגל. חווית משתמש מתייחסת לאוסף המפגשים של הלקוח הפוטנציאלי עם המוצר או השירות שאנחנו

זמן שהייה באתר כל מה שצריך לדעת

זמן שהייה באתר – כל מה שצריך לדעת

מה מייצג מדד זמן השהייה באתר? התשובה הפשוטה היא: תלוי את מי שואלים. התשובה הקצת יותר מורכבת במאמר הבא.   אחד המדדים שמעניינים מאוד בעלי

ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין הוא תהליך שבו אדם פרטי או בית עסק משפר את הדרך שבה הוא מופיע במנועי החיפוש, באמצעות קידום תוצאות חיוביות וצמצום מספר התוצאות

הפניות 301

הפניות 301

הפניית 301 הינה כינוי לקוד שמחזיר שרת של אתר אינטרנט ואשר מודיע למנוע החיפוש ולדפדפן של הלקוח, כי הדף המבוקש עבר לכתובת אחרת באופן קבוע.

תג כותרת (TITLE)

תג כותרת (TITLE)

תג כותרת הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בקידום אורגני של כל אתר, ויש לו, בין היתר, השפעה מכריעה על שיעור ההקלקות (CTR). אז מה כל

תג תיאור (Meta Description)

תג תיאור (Meta Description)

תג התיאור (כאן נקרא לו מטא דיסקריפשיין) הוא אחד משני המרכיבים (יחד עם תג הכותרת) שמהווים את שער הכניסה של הגולש לעמוד אינטרנט ספיציפי, מדף