פירורי לחם המדריך המלא

פירורי לחם – המדריך המלא

ראשית, נתחיל ממזה פירורי לחם. פירורי לחם, זה השם של נתיב הניווט שנהוג לשים בראש כל דף, שמטרתו לעשות סדר לגולש, שיבין מהו הנתיב ההגיוני

למה קשה לזייף מעורבות גולשים באתר

למה קשה לזייף מעורבות גולשים באתר?

היום אני רוצה לעסוק בנושא תיאורטי משהו, ולנסות להבין מהן האפשרויות שעומדות בפני מנהל אתר אינטרנט שרוצה לייצר מדדים מלאכותיים איכותיים בכל הקשור למעורבות הגולשים

מספר וירטואלי

מספר וירטואלי – כל היתרונות והחסרונות

אחת הטכנולוגיות שהתפתחה בצורה המשמעותית ביותר בשנים האחרונות, היא טכנולוגיית המספרים הוירטואליים, שמאפשרת לעסק לנהל אופרציה מורכבת של מוקד טלפוני שלם, בצורה וירטואלית, באמצעות נציגים

קידום אתרי תכשיטים

קידום אתרים בנישת התכשיטים

אחרי שדי הרבה זמן לא העליתי תוכן כחלק מן הסדרה "קידום אתרי נישה" אנחנו הולכים להתמקד היום בקידום אתרים הפועלים בנישת התכשיטים, ולהבין מהם הדגשים

קידום אתרי ניקיון

קידום אתרים לאתרי ניקיון

היום אנחנו הולכים לעסוק, במסגרת סדרת המאמרים על קידום אתרי נישה, בתחום הניקיון. נדבר על האלמנטים החשובים שיש להקפיד עליהם במיוחד לצורך הצלחת תהליך הקידום

קידום אתרי אופנה

קידום אתרים לאתרי אופנה

אחרי שעסקנו בקידום אתרי נישה במגוון גדול של תחומי חיים, אנחנו מגיעים אל תחום האופנה. בעקבות משבר הקורונה, שהשפיע באופן מהותי על הדרך שבה צרכנים

בדיקת מיקומים בגוגל חינם

בדיקת מיקומים בגוגל חינם

בדיקת מיקומים בגוגל חינם הוסף מילת מפתח בדוק מילת מפתח מיקום רוצה לשפר דירוגים? קבל הצעה לקישורים סופר איכותיים בתחומך

מערכת CRM מבית FIX DIGITAL

איך לחבר אתר לCRM של פיקס דיגיטל – עשהאל דרייר קידום אתרים איך לייצר טבלת פניות ללקוח בCRM של פיקס דיגיטל

איך להפוך פוסטים לעמודים

איך להפוך פוסטים לעמודים וההפך בקליק

ישנן סיבות רבות שבגללן נרצה לשנות פוסטים לעמודים או עמודים לפוסטים, אך הסיבה העיקרית היא שינוי תצורת ההיררכייה באתר. עבודה עם פוסטים וקטגוריות, לעיתים אינה

תמונת שער למאמר קידום אתרים בתחום הרכב

קידום אתרים בתחום הרכב

הפעם, לשם שינוי, אנחנו עוסקים בקידום אתרים בנישה מוגדרת היטב: תחום הרכב. אלא, שבניגוד למדריכים אחרים שכתבתי כאן, המדריך הזה יחולק לשלושה תתי מדריכים. מדוע?

תמונת שער למאמר קידום אתרים למותגים

קידום אתרים למותגים

כשמדברים על קידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים, מנסים בדרך כלל לשפר את הנראות של עמודי אתר כלשהו במנועי החיפוש ובפרט בגוגל. אולם, מה

מדריכי קידום אתרים לפי נישה

לכל נישה בעולם קידום האתרים, יש את הדגשים הייחודיים המתאימים לאותה נישה. למשל, באתרי פיננסים ובריאות, יש צורך להתמקד במיוחד בשידור סמכות לגוגל, לעומת אתרי