חיפוש

איך לכתוב מאמרים לעסק שלך לצורך קידום אתרים

כל מי שמנהל היום עסק חושב, במוקדם או במאוחר, על בניית אתר אינטרנט והאמת היא, שלרוב האנשים יש בימינו כבר אתר אינטרנט עסקי.

יש מי שמטרת האתר שלו להיות שיווקי ולקדם את העסק אך יש גם מי שמנהל אתר מכירות. מה שמשותף לכל אותם אתרים שכולנו מנהלים, זו העובדה שאנחנו רוצים שהגולשים באינטרנט ייכנסו אליהם. במילים אחרות: אתר שאינו מקודם ואינו מופיע בין עשר תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל הוא אתר שכאילו אינו קיים. איך הגולש הממוצע שמחפש משהו שקשור לאתר שלך יידע בכלל על קיום האתר שלך אם האתר הזה לא מקודם? אם תסתכל על איך שאתה בעצמך מתנהג כגולש שמחפש משהו בגוגל אתה תראה שזה פשוט: אתה נכנס רק לתוצאות של העמוד הראשון.

יתרה מכך, ככל שאתר מסוים מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל כך נדמה לך שהאתר הזה יעיל, מקצועי ורציני יותר ולכן אליו תיכנס. אם זה נשמע לך מוכר ואם גם אתה מנהל עסק שיש לו אתר אינטרנט, הגיע הזמן שתתחיל לפעול למען קידום האתר בגוגל כי אחרת האתר יהיה מאוד רחוק מלמלא את הייעוד שלו.

בחירת אסטרטגיית הקידום

בוודאי יצא לך לשמוע את המונח קידום אתרים, אשר טומן בחובו לא מעט ידע, מידע רב וכלים שונים שעומדים לרשות המקדם, אך לפני הכול, הוא מצריך אותנו לבחור את שיטת הקידום המתאימה. חשוב להבין שאין תשובה אחת נכונה לשאלה כיצד כדאי יהיה לקדם אתר מסוים, כי זה מאוד תלוי בסוג האתר, במבנה שלו, ביעדים ובתקציב. יש מי שירצה לעבוד רק בשיטה של קידום ממומן ואילו אחרים יעדיפו את האופציה של קידום אורגני (כתבתי מאמר על מה עדיף, קידום אורגני או ממומן, מוזמנים לקרוא!).

בשנים האחרונות אנחנו רואים ששיטת הקידום האורגני הולכת ותופסת תאוצה, מה שאומר שעלינו לעצור תחילה ולהבין במה אמורים הדברים. אם נשווה בין קידום אורגני ובין קידום ממומן, אנחנו נראה שהקידום הממומן כולל את אותן פרסומות שמופיעות כאשר אתה מחפש משהו בגוגל. זה לא משנה אם חיפשת משהו עם המילים "צימר", "חופשה" או אולי "עורך דין", כי בכל מקרה מיד מופיעות המודעות הראשונות שהן למעשה מודעות בתשלום. מישהו שילם כדי שהמודעה תופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל ובכל פעם כאשר גולש נכנס למודעה, המודעה מילאה את הייעוד שלה.

לעומת זאת, כאשר מדברים על קידום אורגני הדברים עובדים בשיטה אחרת לגמרי ויש להם גם קצב אחר. זה לא קידום ממומן אלא קישורים שנבנים בין אתרים תוך שימוש במספר כלים חשובים שמסייעים בתהליך.

 

נעים להכיר: מאמרי SEO

יצא לך לשמוע את המושג "מאמרי קידום"? אתה מכיר אנשים שמתפרנסים מזה? אם כך, כדאי שתדע שזה הרבה יותר נפוץ ממה שאתה חושב. עוד לפני שאתה מוציא את העבודה הזאת למישהו שזו המומחיות שלו או לאדם שמתפרנס מכתיבת מאמרי קידום (גם אנחנו מציעים שירותי כתיבת תוכן קידומי ותוכן אינפורמטיבי), רצוי שתנסה להבין במה דברים אמורים. נקודת המוצע שלנו היא שלכל אתר יש מספר מילות מפתח הקשורות אליו. לדוגמא, אם אתה עורך דין שרוצה לקדם את האתר שלו, סביר להניח שמילים כמו "עורך דין", "עורך דין פלילי" (בהנחה שזה התחום שבו אתה מתמחה) וכדומה – אלה הן מילות המפתח שהלקוחות הפוטנציאלים שלך מחפשים כשהם מחפשים אותך.

אם לדוגמא אדם עבר עבירה כלשהי והוא זקוק לשירותיו של עורך דין פלילי, הוא יקיש את המילים האלה בגוגל ובוודאי יפנה אל אחת מהתוצאות הראשונות שעולות בפניו. לכן אתה, בתור עורך דין פלילי, צריך לשאוף להופיע בין התוצאות הראשונות ומאמרי קידום יכולים לסייע לך בכך. אם תכתוב מאמרי קידום עם מילות מפתח כמו "עורך דין פלילי" ובעיקר, אם תדע לייצר לאותם מאמרי קידום אינספור קישורים חיצוניים, בהחלט יכול להיות שהאתר שלך יתקדם אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל. מה שכן, חשוב להבין שזו לא הפעולה היחידה שעליך לעשות כדי לקדם את האתר שלך, כי מה עם כוחן של הרשתות החברתיות? ומדוע שלא תשלב מספר סרטונים שיכולים גם הם להגדיל את מספר הכניסות לאתר שלך?

 

שים לב לאיכות התוכן

לכאורה, כאשר מדברים על מאמרים לצורך קידום אתרים, מדברים על מאמרים שהתוכן בהם אינו מספיק מעמיק ולא תמיד מכיל ערך מסוים לגולשים.

עם זאת, חשוב להבין שיש הבדל בין תוכן ירוד, בינוני וגבוה. ההבדל הוא עד כדי כך חשוב, שכן גוגל יודע לזהות כאשר מדובר במאמרי קידום בלבד אשר בהם יש דחיסת יתר של מילות מפתח מסוימות. לכן אחד מהטיפים הכי חשובים שנוכל לתת לך בנושא הזה, זה להקפיד על תוכן איכותי. זה נכון שלא פשוט לכתוב עשרות מאמרים עם אותן מילות מפתח, כמו "עורך דין פלילי", אך מצד שני, אם לכל מאמר יהיה תוכן אחר, גוגל יזהה זאת ויאפשר את קידום האתר שלך. לעומת זאת, אם כל המאמרים יהיו זהים, משוכפלים או ירודים, עלול להיות שהקידום לא יתבצע במהירות הרצויה ולכן הוא יהיה פחות יעיל.

בנוסף לכך, אפילו אם עשית מחקר מילות מפתח לפני כמה חודשים ובהתאם לכך התחלת לכתוב מאמרי קידום, זה לא אומר שכדאי יהיה להמשיך באותה הדרך לעד. כלומר, החלוקה בין מילות המפתח יכולה להשתנות ומילים שנחשבו למאוד מבוקשות בעבר היום נראות פחות רלוונטיות. לכן עוד טיפ חשוב בכל הנושא של כתיבת מאמרים לצורך קידום, זה הנושא של התעדכנות תמידית. חשוב גם להבין שגוגל הוא רובוט שמשנה את האלגוריתם שלו בכל פרק זמן מסוים ולכן זה בהחלט טבעי לגלות שמאמרים שהיו טובים בעבר כבר אינם טובים עוד היום.

 

האם בכל זאת עדיף לפנות אל מקדמי אתרים מומחים?

כל פעולת קידום שתרצה לעשות לטובת האתר שלך, בין אם זה קידום ממומן, קידום אורגני בעזרת מאמרים או שימוש בכל טכניקה אחרת, יגזול ממך זמן. בנוסף לכך, אם אתה רוצה לעשות את הדברים לבד אתה חייב לקרוא קצת, להבין במה דברים אמורים וגם להשקיע לא מעט זמן בניסיונות שונים (מדריך קידום האתרים שלי למתחילים זה מקום טוב להתחיל בו).

האם אתה באמת רוצה ויכול להשקיע כל כך הרבה בכתיבת מאמרי קידום? בלימוד התחום הזה וביצירת אינספור קישורים פנימיים וחיצוניים? בדרך כלל התשובה לכך תהיה שלילית. לכן, אפילו אם אתה אדם מוכשר שכן יכול לכתוב תוכן איכותי זה עדיין לא אומר ששווה לך לעשות זאת בכוחות עצמך. במקום זה תוכל לפנות אל מקדם אתרים שלמד את התחום, צבר בו ניסיון ויכול לקחת את האתר שלך כמה שיותר קדימה תוך פרק הזמן הכי קצר שאפשר. שירות כזה אומנם עולה כסף אך מהר מאוד אתה תיווכח שזו השקעה משתלמת שמחזירה את עצמה במהירות.

מאמרי קידום הינם מאמרים שתכליתם לסייע בקידום האתר, בין היתר, באמצעות שילוב מילות מפתח רלוונטיות בגוף הטקסט.

מאמרי קידום, גם אם אינם מאמרי עומק שבהם מנותחות סוגיות ליבה בנישה בצורה מעמיקה, חייבים לכלול שפה קיה, מבנה ברור ותוכן איכותי וקריא.

היתרון המרכזי והחשוב ביותר שתוכלו לקבל בפניה לכותבי תוכן מקצועיים לשם כתיבת מאמרי קידום הוא חיסכון משמעותי בזמן ובמשאבים שלכם.

בהחלט. צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם עם חבילה מותאמת במיוחד עבורכם.

איך לכתוב מאמרים לעסק שלך לצורך קידום אתרים
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

4 סוגי כתיבת תוכן ל-4 סוגי לקוחות

מאז שהשקנו את השירות החדש שלנו, ליצירת תוכן מבוסס בינה מלאכותית, רבים פונים אלי ומתלבטים איזה סוג שירות יתאים לצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר: תוכן

פסקת סיכום למאמר וחשיבותה

הודעה חשובה: פסקת סיכום איכותית למאמר יכולה להגדיל בצורה משמעותית ביותר את שיעורי ההמרה בקמפיין השיווקי שלכם. רוצים הוכחה? אתם יותר ממוזמנים להיכנה אל מערכת

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים