חיפוש

תוספים למודעות גוגל – הדרך הקלה לשדרג כל מודעה

אפשר לומר בוודאות, כי הרבה בעלי עסקים שמפרסמים מודעות בגוגל באמצעות שירות Adwords, אינם ממצים את מלוא הפוטנציאל שהפלטפורמה הזאת מספקת להם. הכוונה אינה רק לשימוש בסוגי התאמות שונים או להגדרת מילות מפתח שליליות. במאמר הזה נעסוק ברכיב לא פחות חשוב בעת הגדרה של קמפיין בגוגל והוא יצירת תוספים למודעה.

תוספים הם למעשה הרחבות למודעת הבסיס. גוגל מספקת את האפשרות לייצר עבור מודעה מגוון רחב של תוספים. לשימוש בתוספים אלו ישנם מספר יתרונות מרכזיים.

היתרונות המרכזיים של שימוש בתוספים למודעות

אם בחרתם לשלב תוספים למודעות הפרסום שלכם בגוגל כדי להעצים את האפקטיביות של הקמפיין, תוכלו ליהנות ממספר יתרונות שתספק לכם הפלטפורמה הזאת:

 

ניווט מהיר יותר של הגולש לדפים פנימיים

אחד היתרונות המרכזיים שמציעים קישורי אתר אשר נוספים למודעה באמצעות התוספים השונים, הוא ניווט מהיר, נוח ואפקטיבי יותר של הגולש לעמודים פנימיים באתר. בצורה כזאת, נחסך מן הגולש הצורך להיכנס לאתר האינטרנט ולנווט בתוכו ליעד הרלוונטי. כמו כן, קישורי אתר הנוספים למודעה יכולים, במקרה זה, לתפקד כמעין תוכן עניינים ראשוני: הם מספקים לגולש תמונת מצב באשר לתכנים השונים שיוכל למצוא באתר, ועוזרים לו לקבל מושג על מידת ההתאמה של החיפוש לצרכים שלו.

 

הגדלת שיעור ההקלקות

שימוש בתוספים למודעות פרסום בגוגל יכול לסייע למפרסם להשיג שיעור הקלקות גבוה יותר, שכן לגולש מוצעים יותר מקומות שלחיצה עליהם יכולה להוביל אותו לעמוד כלשהו באתר היעד. שיעור הקלקות גבוה הוא מטרה משותפת לכלל המפרסמים באמצעות מנוע החיפוש הגדול בעולם, שכן שיעור הקלקות גבוה מוביל לניצול טוב יותר של הקמפיין ולהוזלת העלות הכוללת שלו.

 

תפיסת שטח נדל"ן גדול יותר בדף תוצאות החיפוש

אחד היתרונות הגדולים בשימוש במגוון גדול של תוספים למודעת פרסום בגוגל הוא שטח הנדל"ן הגדול יחסית שעשויה לתפוס המודעה. לשטח גדול כזה יש יתרון משום שהוא מבליט את הנוכחות של בית העסק בדף תוצאות החיפוש, ודוחק אל מעבר לתחום הגלילה, את המתחרים העיקריים שמפרסמים עבור אותן שאילתות חיפוש של גולשים. בצורה כזאת, מושג יתרון משמעותי של בית העסק, על המתחרים.

 

שיפור סמכות

מבלי להכליל, ניתן יהיה לומר כי ככל שמודעת הפרסום של עסק כלשהו במנוע החיפוש היא גדולה יותר, ועשירה יותר בהיצע תוכן לגולש, כך תופס הגולש את בית העסק המפרסם אותה כבית עסק בר סמכות ורלוונטי. מכאן, שהסיכוי שהגולש יבחר לבטוח באותו עסק הוא גדול יותר.
אז אילו תוספים עיקריים קיימים למודעות פרסום בגוגל? מהן היכולות שמציעים תוספים אלו? בואו נבצע סקירה זריזה של סוגי התוספים העיקריים:

 

סוגי התוספים העיקריים למודעות גוגל

במאמר הזה לא נסקור את התוספים האוטומטיים המתווספים למודעות שונות, אלא רק את אלו שיכול המפרסם להגדיר בעצמו:

 

תוסף Sitelink

זהו התוסף המוכר אשר באמצעותו יכול המפרסם לשלב קישור לעמוד פנימי באתר. היתרון המרכזי הוא שבניהול קמפיין קידום ממומן בגוגל, להבדיל מקידום אורגני, בעל האתר יכול לקבוע אילו תוספי קישור אתר יתווספו למודעה ולאילו עמודים פנימיים הם יקשרו.

 

תוסף יתרונות מרכזיים

חשוב יהיה לזכור שמטרתם העיקרית של התוספים השונים היא לגרום לקהל היעד הרלוונטי למודעות להחליט להקליק על המודעות עצמן. תוסף יתרונות מרכזיים יציין בפני הגולש את הסיבות שבגללן כדאי יהיה לו לבחור בבית העסק שעושה בהן שימוש: משלוח חינם, מחיר מוזל, מהירות אספקה, איכות ללא פשרות וכדומה.

 

תוסף מידע מובנה

באמצעות תוסף זה תוכלו להדגיש היבטים ספיציפיים בשירות או במוצר שאתם מוכרים. גוגל מספקת תבניות מידע מובנה עבור מגוון גדול של אובייקטים: דגמים, הופעות ותוכניות, יעדים גאוגרפיים, כיסוי ביטוחי, מותגים, מלונות מומלצים, סגנונות, סוגים, קורסים, שירותי המקום, שירותים ושכונות.

 

תוסף שיחה

לא מעט גולשים יגיעו למודעה שלכם באמצעות שימוש במכשיר הנייד. אם תרצו שלצורך רכישת המוצר או השירות שאתם מציעים, הגולשים יצרו איתכם קשר טלפוני מן המכשיר הנייד בו הם עושים שימוש, תוכלו להטמיע במודעה את תוסף השיחה, ולאחר הגדרה קצרה, גולש שיבחר ללחוץ על תוסף זה במודעה שתוצג לו, יפעיל את חייגן הטלפון שלו בצורה אוטומטית, ויוכל ליצור אתכם קשר בפשטות ובנוחות.

 

תוסף השארת פרטים

במקרים אחרים, תירצו דווקא אתם לחזור ללקוח, לאחר שישאיר את פרטי הקשר שלו. גוגל מספקת את האפשרות לנהל את פרטי הקשר של גולשים באתר באמצעות תוסף ייעודי להשארת פרטים. כך, תוכלו לנהל את שיחת המכירה בזמן שנוח לכם, לאחר שלמדתם את הצורך הספיציפי של הגולש.

תוסף מיקום

באמצעות תוסף המיקום תוכלו להציג לגולשים את כתובת העסק, שעות הפתיחה שלו, ולאפשר לגולש לבצע ניווט אליכם באמצעות אפליקציות ייעודיות, אשר יש להן יכולת להתממשק עם הגדרת המיקום שביצעתם.

 

תוסף מחיר

תוסף המחיר יאפשר לכם למנוע מן הגולש לחיצות מיותרות (שכאמור עולות לכם כסף) על עמודי האתר כדי לברר את מחירו של מוצר או שירות שבו הם מעוניינים. בצורה כזו, תוכלו להבטיח שגולשים שילחצו על המודעות שלכם הם רק גולשים שנחשפו למחיר שלכם, ושיש סבירות גבוהה שהמחיר הזה שהצעתם בעבור מוצרים או שירותים שאתם מספקים מקובל עליהם.

 

תוסף קישור לאפליקציה

אם תרצו לעודד את הגולשים המגיעים למודעת הפרסום שלכם להוריד את האפליקציה שלכם מן החנויות השונות, ובפרט מ – play למשתמשי סמארטפונים מבוססי אנדרואיד או מ – App Store למשתמשי אפל, תוכלו לעשות שימוש בתוסף הקישור לאפליקציה, שיסייע לגולשים למצוא בקלות ובפשטות את האפליקציה בחנויות ולהוריד אותה.

 

תוסף קידום מכירות

תוסף זה יאפשר לכם להציע לקהל הגולשים שנחשף למודעה שלכם מבצעים רלוונטים, תחומים בזמן, לצורך עידוד מכירות.

תוספים למודעות גוגל - הדרך הקלה לשדרג כל מודעה
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים