חיפוש

15 תוספים לוורדפרס שכדאי להכיר

וורדפרס נחשבת לאחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות בעולם. העובדה שהיא פעולת בתצורת קוד פתוח, ותחת רישיון GPLv2, מאפשרת לכל מי שעושה בה שימוש לעדכן אותה בהתאם לצרכים שלו. וורדפרס כתובה ב- PHP ונכתבו עבורה יותר מ – 50k תוספים. התוספים האלו מספקים הרחבות שונות לפונקציונליות של האתר, ובהרבה מאוד מקרים, פשוט מקלים באופן משמעותי על החיים של מנהלי האתר.

 

הנה 15 תוספים שכדאי לכם להכיר, אם אתם מנהלים אתר וורדפרס:

WPForms

טופס יצירת קשר הוא אחד מן המרכיבים החשובים ביותר באתר, בין היתר משום שבפועל, הוא משמש ככלי הטוב ביותר והמתועד ביותר, לקבלת ליד איכותי מגולשים אשר מתעניינים בשירות. התוסף הזה יאפשר לכם ליצור טפסים באמצעותם תוכלו לאסוף את פרטי הקשר של הלקוחות הפוטנציאלים, להפיץ להם סקרים, טפסי תשלום והזמנה ועוד. הממשק ליצירת הטפסים הוא ידידותי ונוח, מ שיאפשר לכם לסיים את העבודה בתוך דקות ספורות.

 

Yoast SEO

התוסף האולטימטיבי והבלתי מעורער (כמעט) לניהול On-Site SEO באתר הוורדפרס שלכם. יוסט יסייע לכם לנהל היטב את תגיות המטא באתר (כותרות, דיסקריפשיינים, ועוד), יציע לכם טמפלייטים שיאפשרו לכם גם לשפר את הנראות של המותג במנועי החיפוש, יסייע לכם להטמיע סכמות באתר, לנהל את ה – Sitemap, להטמיע פירורי לחם באתר, ולתמוך בפעילות לטיוב SEO לוקאלי.

 

OptinMonster

התוסף הזה מתמקד בטיפול בנוטשי עגלה, כלומר לקוחות פוטנציאלים שהחליטו לנטוש את האתר רגע לפני ביצוע הרכישה. הטמעת התוסף תאפשר לכם לצוד את אותם גולשים שעומדים לנטוש את האתר, לייצר עבורם הצעות משתלמות במיוחד, לצמצם את נטישת העגלה ולהגדיל את ההמרות והמכירות.

 

Sucuri.net

אין ספק, שאחד האתגרים הגדולים איתם מתמודדים מנהלי אתרים המבוססים על וורדפרס, הוא הדאגה השוטפת והתמידית לאבטח את האתר, לדאוג שהגלישה בו תהיה בטוחה, שנתוני הלקוחות לא ידלפו ממנו, ושהקידום אורגני שלו בגוגל לא יפגע בעקבות פוגענים שונים שהושתלו באתר.

התוסף sucuri יאפשר לכם להגן על האתר ממתקפות DDOS, לשפר את הביצועים של האתר, לנהל אירוע אבטחת מידע מרגע שאתם מזהים אותו, ולבצע מעקב שוטף אחר רמת האבטחה של האתר.

 

UpdraftPlus

כל מי שמנהל אתר וורדפרס מודע לחשיבות העצומה שיש לזמן התאוששות קצר במקרה של שיבוש באתר. לשם כך, אמור בעל האתר לנהל באופן שוטף גיבוי למידע באתר, באופן שיאפשר לו לבצע פעולת שחזור מהירה במקרה הצורך.

מן הראוי לציין, כי רציפות הפעילות של האתר היא לא פחות חשובה גם עבור SEO. גוגל לא הייתה רוצה לדרג גבוה אתרים אשר מספקים רמת זמינות לא גבוהה לגולשים, ושחווית השימוש בהם רצופת תקלות.

התוסף הפופולרי הזה יאפשר לכם לנהל גיבויים, שחזורים ושכפולים של האתר, וכל זאת באמצעות ממשק נוח וברור למשתמש.

 

WP Rocket

רוצים שאתר הוורדפרס שלכם יטוס? לא יהיה מנוס משימוש בתוסף שיטפל בנושא ה – caching של האתר בצורה טובה. שימוש ב – cache מאפשר, למעשה, לטעון עמודים באתר בצורה מהירה, מאזור זיכרון ייעודי ומהיר, שאליו עמודים אלו נטענו מראש. השימוש בתוסף יאפשר לכם לבצע caching לעמודים שונים באתר, לטעון מראש עמודים מאותגרים מבחינת זמן טעינה, לקבץ קבצים סטטיים לצורך טעינה מהירה יותר במועד מאוחר, ולשלב מתודה לטעינת תמונות רק כאשר הדפדפן מבקש אותן (ולא מראש), על מנת להאיץ את תהליך הטעינה.

 

Css Hero

רוצים לטפל בכל האספקטים העיצוביים של האתר באמצעות כלי שליטה מרכזי ונוח? CSS Hero הוא התוסף בשבילכם. התוסף יאפשר לכם לבצע התאמה למובייל ולטאבלטים של האתר כפי שאתם מעוניינים שתמומש, לבחור ערכות צבעים עקביות, לטפל בנושאים של פונטים וטיפוגרפיה, להתאים מידות ופרופורציות באתר, לשלב סניפסטים מוכנים מראש, לערוך את קוד ה- CSS בצורה נוחה, ועוד.

 

Pretty Links

אם אתם אפיליאטורים אשר מתפרנסים מביצוע מונטיזציה של הנכס הדיגיטלי שלכם, או שאתם פעילים במיוחד ברשתות החברתיות ומעוניינים לעשות שימוש בקישורים לעמודים באתר שנראים היטב, בעלי סיומת מקוצרת, נוחים לשיתוף ולתצוגה, התוסף Pretty Links יוכל לסייע לכם להשיג את מבוקשכם בקלות.

 

Shared Counts 

התוסף החינמי הזה יאפשר לכם לעקוב אחר אסטרטגיית ההתנהלות של העסק ברשתות החברתיות, להבין כמה שיתופים נעשו עבור עמודים מסויימים ברשתות החברתיות, לזהות תוכן שמעניין את הגולשים באופן מיוחד, ולבצע דיפרנציאציה בין התכנים השונים באתר לקראת החלטה על ניהול קמפיין לקידום ברשתות החברתיות.

 

WPML

ניהול אתר רב לשוני הינו אתגר לא פשוט, לא רק מהיבטים של SEO, אלא גם מביטים תפעוליים, משפטיים, היבטים של חווית משתמש ועוד. התוסף הזה יאפשר לכם לנהל תשתית לאתר רב לשוני, לתרגם בזריזות אעמודים ותפריטים באתר, ולהתממש גם לתוספים פופוליריים שבהם אתם עושים שימוש.

 

Woo Commerce

זהו התוסף האולטימטיבי לניהול חנות אי קומרס על גבי תשתת וורדפרס. התוסף הזה מתממשק עם גוגל אנליטיקס על מנת לספק לכם תמונה שלמה על מקורות התנועה של גולשים ולקוחות משלמים אצלכם באתר, עם Mail Chimp על מנת לאתר לקוחות משלמים שמגיעים מקמפייני דוא"ל שאתם מנהלים, ועם פייסבוק על מנת לפלח את הלקוחות הרוכשים שמגיעים מן הרשת החברתית. התוסף מספק דשבורד איכותי שבו מוצגים נתונים עדכניים וכן תוסף לחישוב מיסים שונים המתווספים למחיר המוצר.

 

Redirection

כמעט בכל עבודת SEO על אתר ותיק, תצטרכו לבצע הפניות מעמודים שאינם רלוונטים עוד אל עמודים חלופיים. התוסף הזה יאפשר לכם להגדיר הפניות 301 בקלות ובפשטות, מה שצפוי לסייע לכם מאוד לשפר את חווית המשתמש באתר ולגרום לכך שלא ינווט אל דפים לא רלוונטיים.

 

Akismet

זהו תוסף שמגיע לרוב כתוסף ברירת מחדל עם ההתקנה של וורדפרס. הוא יאפשר לכם לסנן תגובות זבל וספאם, תופעה שהפכה להיות נפוצה יותר ויותר. התוסף יאפשר לכם לנהל את היסטוריית התגובות, לגלות בהם לינקים חבויים בעיתיים, להבין כמה תגובות מאושרות יש לכל משתמש על מנת לעקוב אחר התפתחויות שונות עוד.

 

Ad Inserter

התוסף הזה יאפשר לכם להפוך את האתר שלכם לאתר מניב, באמצעות הטמעת קוד לניהול מודעות באתר. התוסף יאפשר לכם לקבוע את מיקום המודעות ביחס לפוסטים או לטקסט באתר, לנהל מודעות גם בדפי AMP, לשלב את המודעות בצורה ידנית באתר ועוד.

 

Broken Links Checker

תוסף, שיאפשר לכם לאתר ולתקן בקלות לינקים שבורים בתוך האתר. לינקים שבורים הינם קישורים שמובילים לדפים שנמחקו או הוסרו מן האתר. במהלך מחזור חיי ניהול כל אתר, נוצרים בו מעת לעת דפים שעם הזמן הרלוונטיות שלהם פוחתת והם מוסרים מן האתר. התוסף הזה יאפשר לכם למצוא דפים אחרים באתר שמפנים אל אותם דפים שהוסרו ולתקן אותם.

תוספי וורדפרס הינם הרחבות לפונקציונליות של האתר, אשר מאפשרות למנהל האתר ולמשתמשים בו ליהנות מתכונות מתקדמות ומייעול תהליכי העבודה.

מאחר שוורדפרס היא מערכת הבנויה בצורת קוד פתוח, מפורסמות לה כל הזמן הרחבות רבות במגוון רחב של נושאים: אבטחת האתר, ניהול משתמשים, גיבויים ושחזורים, תשתית לתמיכה בשפות נוספות, תשתית לקידום אתרים ועוד.

חלק גדול מן התוספים לוורדפרס הינם חינמיים וחופשיים לשימוש. תוספים אחרים כרוכים בתשלום לפני השימוש.

היכנסו כעת למאמר המלא ותוכלו להכיר 15 תוספי וורדפרס מומלצים להתקנה.

15 תוספים לוורדפרס שכדאי להכיר
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים