חיפוש

כל הסיבות שיגרמו לתוכן AI אנושי להפוך לפופולרי!

אחד מכותבי התוכן שלי סיפר לי פעם, שביום מסוים הזמינו ממנו שני לקוחות שונים כמעט את אותו סוג של מאמר:

הלקוח הראשון ביקש ממנו מאמר על 7 השלבים בבניה של אתר אינטרנט מצליח, והלקוח השני הזמין כעבור כרבע שעה, מאמר על כיצד לבנות אתר אינטרנט מצליח ב 6 שלבים.

כותב תוכן שמכבד את עצמו היה פונה ללקוח השני ומוסר לו שההגינות והיושרה המקצועיות שלו לא יכולים לאפשר לו לכתוב מאמר על 6 שלבים לבניה אתר מצליח, כשברור לכל העולם שלבניית אתר מצליח דרושים למעשה 7 שלבים.

אלא שכותב התוכן שלי רחוק היה באותם ימים מלכבד את עצמו, וקרוב היה הרבה יותר לכבד את חשבון הבנק שלו.

כך או כך, בהפרש של פחות מ 24 שעות, הסביר אותו כותב תוכן גם כיצד לבנות אתר ב-7 שלבים וגם כיצד לבנות אותו אתר ממש ב-6 שלבים.

ומאחר שברשת האינטרנט לא מועסקים עדיין שוטרים במשרה מלאה שתפקידם לרדוף כותבי תוכן שמעוותים את המציאות, אותו כותב תוכן המשיך בחייו כאילו באמת אפשר לבנות אתר אינטרנט רק באמצעות 6 שלבים.

עכשיו, ברור שאם זורמים עם העניין הזה, משהו בתכנון המאמר השני צריך להשתנות.

או שמחלקים את 7 השלבים של האתר הראשון בצורה אחרת, ומקבלים 6 שלבים הנחוצים למאמר השני, או שמאחדים שניים מן השלבים במאמר הראשון לכדי שלבים במאמר השני.

אבל לא זו הפואנטה, כמובן, של המאמר הזה.

מה שאני מבקש להמחיש כאן, הוא העובדה שתקתוקי המקלדת נשארים אותם תקתוקים, באותה תדירות.

קצב הכתיבה של כותב התוכן שלי לא השתנה.

הוא לא הפך לכותב מהיר יותר או איטי יותר בעקבות הבקשות השונות.

מה שהיה צריך להשתנות הוא ניתוח הבעיה.

כתיבת ראשי הפרקים.

חלוקת המאמר לכותרות משנה.

די ברור שמרגע שהוגדר שלב מסויים של בניית האתר בצורה פורמלית, קל יהיה לכתוב עליו.

זאת החשיבה שדורשת את המאמץ האמיתי.

ומה שאני מנסה להגיד הוא ששימוש בכלי AI עוזר לכותבי התוכן לא רק בחיסכון זמן הקלדה, אלא גם במציאת פתרונות שדורשים חשיבה, ניתוח ויצירתיות.

למה? משום שכותב AI יספק למשתמש, גם אם לא התכוון לכך, את מבנה המאמר הרצוי.

 

מהי באמת התמורה של כותבי AI ליוצרי תוכן?

לצד היתרון שמספקים כותבי AI בחיסכון זמן ההקלדה, התמורה האמיתית היא בחיסכון בזמן התכנון, החשיבה, וניתוח הבעיה.

כאשר כותב AI מחליט מהם 7 השלבים בבניה של אתר, קל מאוד לכתוב עליהם.

מנגד, אם הוא מחליט להגדיר את התהליך הזה של בניית אתר רק באמצעות 6 שלבים, זה לא מונע מכותב התוכן לספק באותו פרק זמן את המאמר שהתבקש לכתוב.

אם נעקוב לרגע אחר כותב תוכן ממוצע, שעוסק בכתיבת תוכן איכותי ולא תוכן פשוט, נגלה שברוב המוחלט של זמן העבודה שלו הוא בכלל לא כותב.

הוא מתכנן, מנתח, מפרק את הבעיה לגורמים, בונה בראש את הדברים, ורק בחלק קטן יותר מן הזמן ממש מקליד.

התמורה האמיתית, אם כן, של כותבי AI היא ממש לא רק בחיסכון זמן הקלדה.

זהו אמנם זמן יקר, אבל זמן שלא מצריך מאמץ מיוחד מבחינת כותבי התוכן.

להפך, חלק מהם רואים בזמן הזה זמן לתרפיה ורגיעה.

עיקר הזמן שמקדיש כותב התוכן ושאותו היה הרבה יותר אפקטיבי לחסוך, הוא זמן ההשתהות על תכנון הכתיבה עצמה.

 

אז איך זה אמור לעבוד בפועל על פי החזון של דיגיפארם?

אני מזכיר איך התפתחנו, אנחנו בדיגיפארם.

בהתחלה, קידמנו אתרים.

כדי לעשות זאת בצורה יעילה, אפקטיבית, זולה יותר ובשליטה מלאה שלנו, יצרנו גם תשתית אתרים שמספקים לנו דרך לחזק את האתרים שאנחנו מקדמים.

אבל זה לא הספיק לנו.

למדנו שבלי להחזיק מאגר מתעדכן של כותבי תוכן איכותיים, אנחנו נמשיך לרדוף אחרי הזנב של עצמנו.

אז התחלנו להיות לקוחות של עצמנו.

הקמנו תשתית של כותבים מנוסים במגוון רחב של תחומים, ובדיוק כפי שאנחנו מקדמים באמצעות התשתית הזאת את האתרים שלנו, כך אנחנו מציעים גם ללקוחות שלנו לעשות.

מכאן, הדרך להקמת דיגיפארם, המקום שבו לקוחות שלנו יכולים למצוא תכנים וקישורים, הייתה קצרה מאוד.

אבל משהו היה חסר: מה עושה לקוח שלנו שמגיע לדיגיפארם, ורוצה ללמוד כיצד לעשות הכל בעצמו?

ללקוח כזה, אנחנו מציעים, בדרך כלל את קורס קידום האתרים המושקע והמתקדם ביותר בישראל, באחריות.

ואם הלקוח הפוטנציאלי מעוניין אמנם להתקשר מול המותג שלכם, אבל עושה זאת תוך כדי פיקוח על פרויקט קידום אתרים שהוא בעצמו מוביל? אין שום בעיה.

דיגיפארם ערוכה לספק ללקוח כזה שירותי תוכן ומכירת קישורים בצורה שתאפשר לו להמשיך לנהל את פרויקט הקידום.

ומה קורה כאשר אותו לקוח מעוניין בכלל להזמין קישורים מאתרי חדשות מובילים ואתרים פופולריים אחרים? גם כאן התשובה היא ברורה: דיגיפארם מספקת ללקוח כזה מקום אחד שהוא המרכז לכל הזמנת הקישורים האלו.

מקום, שבו הוא יכול לראות את סטטוס ההזמנות ההיסטוריות שלו, להבין היכן נמצא כל קישור ולבדוק את הסטטוס שלו, ולתכנן את המהלכים הבאים של קידום המותג שלו.

והיום, אנחנו משיקים שירות חדש: כתיבת תוכן AI אנושי שיכולה לחסוך זמן יקר לכותבי התוכן, כאמור, לא רק בכתיבה הטכנית עצמה, אלא גם ובעיקר בתכנון ובחשיבה הכרוכים בכתיבה הזאת.

והמרוויחים הגדולים? לקוחות דיגיפארם כמובן.

 

למה כדאי בעלות תועלת להזמין תוכן AI בדיגיפארם?

יש כמה וכמה סיבות שבגללן תירצו להזמין מסל המוצרים שמציעה דיגיפארם, דווקא תוכן AI:

סיבה מספר 1: חיסכון בכסף. תוכן AI נמכר בכחצי מחיר מתוכן איכותי אנושי, אם לא מדובר בנושא שצריך לדבר עליכם או על המותג שלכם – זו אפשרות מדהימה בעבורכם!

סיבה מספר 2: אתם מקבלים מאיתנו מאמר שלם. זה נשמע אמנם מובן מאליו, אבל אין היום כלים טובים בתחום הבינה המלאכותית שמאפשרים יצירת מאמרים שלמים בעברית. לכל היותר, קיימים כלים שיודעים לייצר פסקאות תוכן בודדות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה, ובמחיר שווה לכל נפש, אנחנו מבטיחים לייצר עבורכם מאמר AI שלם בעברית, שאת המבנה שלו קבע כותב תוכן אנושי עם ניסיון רב.

סיבה מספר 3: חיסכון בזמן. מאחר שאנחנו לא תלויים בכתיבה ממשית של כותב תוכן אנושי, אלא במעבר אנושי על התוכן המחולל, קל הרבה יותר לעמוד בלוחות זמנים קשיחים במיוחד.

סיבה מספר 4: כותבי AI מסוגלים כיום להגיע לרמות דיוק לא פחותות מאלו של כותבי תוכן אנושיים, ובמקרים מסוימים אף לעבור אותם. כותב AI יכול לסרוק מאות אתרים בפרק זמן קצר, בעוד כותב תוכן אנושי, סוקר שניים עד שלושה אתרים לפני כתיבת המאמר שלו.

סיבה מספר 5: כלי ה AI עצמם הולכים ומשתכללים מיום ליום. לא מדובר בטכנולוגיה שקופאת על השמרים. שם, ככל הנראה יראה חלק מן העתיד ל יצירת התוכן. ולא רק בטקסט. גם בתמונות, סרטונים, אינפוגרפיקה, גרפים ועוד.

סיבה מספר 6: זה הפוקוס שלנו כרגע. יש לנו אינטרס ברור להוכיח שכתיבה באמצעות AI יחד עם התאמות אנושיות יכולה להצליח בהיקפים גדולים. לכן, אנחנו נעשה את כל מה שידרש כדי שאתם כלקוחות תצאו מההתקשרות מולנו מרוצים. לא רק בגלל שאנחנו כאלה, אלא גם בגלל שאנחנו, באופן הברור והשקוף ביותר, מעוניינים להרוויח יותר: ככל שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים יותר מן התכנים שאנחנו נדע להפיק עבורם, כך סביר שכמות ההזמנות שלנו תגדל.

 

לסיכום

כלי AI כאן כדי להישאר. אין בנושא הזה כל מקום לספק.

אבל חשוב יהיה להדגיש: לצד היתרונות המשמעותיים שמייצרת טכנולוגיית ה AI על מנת לחסוך בזמן כתיבה, אותה טכנולוגיית AI מאפשר לכותבי התוכן לעשות משהו חשוב הרבה יותר: לחסוך בזמן החשיבה, התכנון והניתוח המעמיק.

וכאן, למעשה, טמונה הבשורה האמיתית של עולם ה-AI.

 

להזמנת תוכן AI אנושי בדיגיפארם:

https://shop.w3c.org.il/content/he

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
Picture of עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים