נשמח לספק לכם שירות של בניית תגובות בפייסבוק לפוסטים שמפורסמים באמצעות הפרופיל העסקי של בית העסק. אם תבחרו לעבוד איתנו, תיראו כיצד שיטת הפעולה הזאת מייצרת לכם חשיפה הולכת וגוברת ברשתות החברתיות – ובמקביל, גם במנועי החיפוש השונים.
בואו נתחיל מהתכלס
רגע לפני שנגיע לרציונל של שימוש בכלי התגובה של פייסבוק, בואו ניגש ישר לעניין:
מה המחיר?
תגובה בפייסבוק לפוסט שיפורסם על ידי הפרופיל העסקי של בית העסק תעלה לכם 30 ש"ח, בתוספת מע"מ.
האם יש מינימום הזמנה?
כן. לצד שירות התגובות בפייסבוק, אנו מספקים שירותים נוספים, כמו ביקורות בגוגל מפות וביקורות בפייסבוק. חבילת המינימום כוללת 10 ביקורות או תגובות.
איך מבצעים את ההזמנה?
גשו לעמוד צור הקשר באתר הזה, פרטו את השירות שבו אתם מעוניינים, או סתם השאירו פרטים, ואנו נדאג לחזור אליכם במהרה. בשיחת טלפון קצרה נוודא איתכם שהשירות מתאים לצרכים שלכם, ונצא לדרך.
למה לי לקנות תגובות בפייסבוק?
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. בעלי עסקים רבים פועלים באמצעות פייסבוק ומצליחים בעזרתה להגיע לקהל יעד מפולח וממוקד. למתודה של השארת תגובה בפייסבוק ישנן שתי השפעות חיוביות:
יצירת ויראליות – תגובה לפוסט שפורסם בדף העסקי של בית העסק מאותת לאלגוריתם של פייסבוק שהפוסט עורר עניין בקרב גולשים. פייסבוק בודקת את סוג העניין שהפוסט הזה עורר, את היקף העניין הזה (כמה גולשים הוא הצליח לרתום) את האותנטיות של התגובות – ובהתאם, מגדילה או מקטינה את החשיפה של הפוסט.
אחד המרכיבים המשפיעים ביותר על הויראליות של פוסט בפייסבוק, הוא כמות התגובות שהפוסט מעורר באופן אותנטי, על ידי גורמים שהם לכאורה אובייקטיבים ולא בעלי עניין, כמו בני משפחה, חברים קרובים וכו'.
ההשפעה החיובית השניה של תגובת פייסבוק לפוסט המפורסם בפרופיל העסקי של בית העסק, היא הסיגנלים החברתיים שהיא מייצרת – דווקא למנועי החיפוש. נהוג לחשוב, כי ככל שמנוע החיפוש מתרשם שהסיגנליים החברתיים של מותג מסוים הם חזקים יותר, כך הוא מייחס למותג סמכות גדולה יותר בנישה שבה הוא פועל. תגובה בפייסבוק, אגב, לא חייבת להיות בהכרח תגובה המכילה תשבוחות ומילים טובות על בית העסק. היא בהחלט יכולה להיות תגובה שבה שואל גולש שאלה קונקרטית, המביעה עניין במוצר או בשירות. שם המשחק כאן הוא אחד: אותנטיות.
מה בעצם אתם מציעים?
שירות בניית התגובות בפייסבוק הוא שירות שבו אנו עושים שימוש במשתמשים אותנטיים ולגיטימיים לכל דבר ועניין ברשת, כדי להשאיר תגובות לפוסטים שמפרסם בית העסק. כדי שהדבר הזה יצליח, צריך לתחזק באופן שוטף את הפרופילים האלו: הם צריכים להיראות כפרופילים שמאחוריהם עומד אדם לכל דבר ועניין, עם תחביבים, רצונות, שעות פעילות בפייסבוק, חברים ועוד ועוד.
למה כדאי להזמין דווקא מכם?
בכל הקשור לפעילות של משתמש בפייסבוק – יש לנקוט זהירות יתרה. פעילות חריגה עלולה לעורר חשד ולגרום ליותר נזק מאשר תועלת. מהי פעילות חריגה? למשל, לא סביר מאוד שמשתמש בפייסבוק יכנס מיוזמתו לדף עסקי שאליו הצטרף כעוקב לפני תקופה ארוכה, ויחליט לשוטט בין הפוסטים שלו ולהשאיר תגובות באין מפריע.
פעילות של גולש בפייסבוק צריכה להיראות טבעית כדי להצליח ולחזק את המותג.
האם אתם מספקים אחריות?
כן. בהחלט. אנחנו מספקים אחריות לשלושה חודשים (תקופת זמן לא קצרה במונחים דיגיטליים) על כל תגובת פייסבוק שנוצרה באמצעות השירות שלנו.