חיפוש

קידום אתרים למאמנים ויועצים עסקיים

אם מצאתם את עצמכם במהלך הקריירה מחפשים אחר שירות של ייעוץ ואימון עסקי – אתם כנראה לא לבד.

השינויים שחלו בשנים האחרונות בהרגלי הצריכה של אנשים היו מהותיים ביותר.

למשל, אם פעם נהגו אנשים לבקר בחנויות תקליטים או דיסקים ולרכוש מדיה פיסית שבה נשמרה מוסיקה של יוצר או אומן שהם אהבו, ולאחר מכן נהגו אנשים לרכוש מדיה דיגיטלית מחנויות אונליין, שאפשרה להם לבחור ולרכוש רק שירים בודדים שהם מתחברים אליהם במיוחד, הרי שכיום יסכים כל אחד כי הדרך הפופולרית ביותר לשמוע מוסיקה היא באמצעות שידורי סטרימינג פופולריים.

התמורות האלו מאפיינות לא רק את תחום המוסיקה אלא כמעט כל תחום שעבר מהפכה דיגיטלית: הזמנת קניות מן הסופר, רכישה של בגדים, הזנת טיסות ועוד ועוד.

זאת הסיבה, שלא מעט עסקים נתקלו בדילמות שאיתן מעולם לא התעסקו לפני כן:

האם כדאי להעביר את העסק לאונליין, ואם כן, באיזו פלטפורמה לבחור?

מהם הערוצים הדיגיטליים שכדאי לבחור בהם לצורך שיווק העסק?

היכן נמצאים הלקוחות?

אילו קשרים עסקיים כדאי לרקום כדי לשפר את פעילות העסק?

האם קיימת אפשרות לשתף פעולה עם עסקים אחרים משלימים הפועלים בתחום?

עבודת המאמן האישי היא לייצר לכם מסגרת עבודה שתאפשר לכם להישאר בפוקוס, לקדם את האג'נדה החשובה לעסק, ולזנוח אפיקים מסוכנים ולא מניבים.

אם אתם בעלי עסק לאימון עסקי אישי, ומעוניינים לקדם אותו בעולם הדיגיטלי, או שאתם מקדמים יועץ עסקי, הפוסט הזה מיועד עבורכם.

אני שב ומזכיר כי בסדרת קידום אתרי נישה אנחנו עוסקים בפעולות הנדרשות לקידום אתרים הפועלים בתחום בעל מאפיינים מסוימים, וזונחים את הפעולות הכלליות המשותפות לכלל הפרויקטים בקידום אתרים.

בואו נתחיל: מה כדאי יהיה למאמן אישי עסקי לבצע, על מנת לשפר את הנראות שלו בזירה הדיגיטלית?

פעולה מספר 1: להסביר היטב אילו שירותים יקבל הלקוח

נישת האימון האישי בתחום העסקי מתאפיינת בשונות גדולה בין מאמן למאמן.

אם בתחום האינסטלציה, למשל, שני אינסטלטורים יפעלו באופן די דומה כדי לפתוח סתימה בכיור, הרי שבתחום האימון האישי הדברים לא עובדים כך.

לכל מאמן ישנן אג'נדות אחרות ועקרונות שונים על פיהם הוא פועל.

הפעולה הראשונה והחשובה ביותר שצריך לבצע כל מאמן אישי שמנהל אתר אינטרנט היא להסביר היטב את העקרונות שמנחים אותו.

ישנם מאמנים אישיים שלא מבצעים כל התערבות בהחלטות העסקיות של הלקוח ואחרים בוחרים להסתכל למספרים בעיניים.

חלק מן המאמנים נוקטים בגישות שונות של יצירת מסגרת, ואחרים מעורבים עמוקות גם בתוכן.

לכל מאמן הגישה והדרך שעל פיה הוא פועל.

כדי שלקוחות יצרו קשר, ישאירו פרטים, יביעו עניין ויתעמקו, חשוב שהמאמן יציג להם באופן שקוף וברור מה הם צפויים לקבל.

 

פעולה מספר 2: יצירת וידאו

ניהול ערוץ יוטיוב פופולרי ויצירת תכנים איכותיים מבוססי וידאו הם פעולות מומלצות בקידום של הרבה מאוד אתרי נישה.

עם זאת, בנישת המאמנים האישיים יש לפרקטיקה הזאת חשיבות מיוחדת.

כאשר לקוח מתקשר מול מאמן אישי עסקי הוא לרוב בוחר באדם ולא בשיטה או במתודולוגיה.

טובות ככל שתהיינה המילים שיכתוב המאמן העסקי, אין תחליף אמיתי לוידאו איכותי על מנת לייצר רושם ראשוני אונליין.

בוידאו יוכל הלקוח הפוטנציאלי להתרשם מן הסגנון של המאמן האישי, מן המניירות שלו, מן האדיבות שלו ולהבין האם יכול להיווצר החיבור החשוב כל כך להצלחת התהליך.

מעבר לכך, וידאו משפר את זמני השהייה באתר של הגולשים, מגביר את המעורבות שלהם ומעודד שיתופיות – כל אלו פרמטרים בעלי חשיבות בכל הנוגע לקידום אורגני של אתרים.

 

פעולה מספר 3: שילוב ממליצים

אם אתם מעוניינים לחזק את הרושם שהגולשים יקבלו מן הסמכותיות והמקצועיות שלכם כמאמנים, ועל הדרך גם לאותת למנועי החיפוש השונים שאתם מקובלים בתחום, שילוב של עדויות ממליצים היא דרך איכותית שתסייע לכם להשיג את המטרות הללו.

 

פעולה מספר 4: קישורים

ברוב המוחלט של המקרים, לקוחות אשר עושים שימוש בשירותים של מאמנים עסקיים אישיים הינם לקוחות עסקיים בעצמם.

ככאלה, הם ודאי מנהלים אתר אינטרנט עבור העסק, ולמעשה, מחזיקים נכס דיגיטלי חשוב שתוכלו לעשות בו שימוש בתבונה לצורך קבלת קישור.

קישורים הם ללא ספק עדיין רכיב מרכזי מאוד בקידום אתרים, על אחת כמה וכמה כאשר הם מתקבלים מגוף סמכותי בעל רלוונטיות גדולה לתחום העיסוק של האתר המקושר.

כמובן שניתן גם לקנות קישורים או לבצע החלפת קישורים.

 

פעולה מספר 5: כתיבת תכנים

ניהול בלוג איכותי הוא מרכיב חשוב בתהליך קידום של כל אתר, אולם כאשר הדבר נוגע למאמנים עסקיים, ישנם אינספור תכנים שאפשר לשלב באתר, ושגולשים ימצאו בהם לא מעט ערך.

טיפים בנוגע להתנהלות נכונה בעסק, לאיתור טעויות נפוצות שמבצעים בעלי עסקים רבים, לעצות לשיפור דרכי מדידה והתנהלות בעסק ועוד.

תכנים בתחום הזה, כאשר הם מייצרים ערך אמיתי, יגרמו לגולשים לשוטט בין תכנים נוספים באתר, לצרוך תוכן משלים, ולהראות למנועי החיפוש כי האתר רלוונטי מבחינתם.

 

פעולה מספר 6: הסרת תוכן שלילי

כמו כל בעל עסק, גם מאמנים עסקיים צריכים להיות מוטרדים מקיום אזכורים שליליים אודות העסק שהם מנהלים ברחבי הרשת.

פעולה כזו, של הסרת תכנים שליליים אודות העסק ממנועי החיפוש השונים, או במקרה שהדבר בלתי אפשרי, דחיקת התוצאות אל תחתית העמודים הרחוקים של מנועי החיפוש, נקראת ניהול מוניטין ומדובר בתורה בפני עצמה.

כדאי יהיה לכל מאמן אישי שרוצה לשמור את השם שלו ברשת, לבצע באופן תקופתי דגימה של הרשת, לנסות ולאתר אזכורים שלילים אודותיו, ולפעול בהתאם להמלצות של איש מקצוע מן התחום.

חשוב יהיה לזכור, שבדיוק כפי שאנחנו בודקים חוות דעת שליליות וחיוביות על מוצר טכנולוגי שאותו אנחנו מעוניינים לרכוש, כך עושים גם עסקים שנזקקים לשירותיו של מאמן עסקי.

 

פעולה מספר 7: קידום לוקאלי (מקומי)

נהוג יהיה לומר שמאמן עסקי אישי הוא סוג של עסק מקומי הפועל בסביבה גאוגרפית מוגדרת ומתוחמת.

זאת הסיבה שהיבטים שונים של קידום לוקאלי, ובפרט פתיחת עסק בשירות גוגל לעסק שלי, ניהול ובניה של קישורים מקומיים, טיוב אזכורים ועוד – כל אלו יהיו רלוונטיים במיוחד לקידום אתרים בנישת האימון העסקי.

 

פעולה מספר 8: עיצוב מקצועי של האתר

מאחר שמאמן עסקי נתפס כאוטוריטה שיש להקשיב קשב רב לעצותיה ולפעול על פיהן, אתר האינטרנט של מאמן עסקי כזה צריך להראות בהתאם.

לא ייתכן, שמאמן עסקי שיטיף למצוינות ודבקות במטרה, ינהל אתר אינטרנט שמעוצב בצורה חובבנית.

אמנם, לא בטוח שגוגל כמנוע חיפוש ידע להעניק ציון לעיצוב של האתר, אולם נטישת גולשים בעקבות הגעה אל אתר שנראה זוועה, בטח ובטח במובייל, בהחלט תסמן למנוע החיפוש שיש לשקול פעמיים לפני דירוג של האתר.

 

פעולה מספר 9: ניהול קהילה

כמו בתחומים אחרים שכבר כתבתי עליהם בעבר, גם בתחום האימון העסקי יש ערך לא מועט בהקמת וניהול קהילה סביב המותג.

אם למאמן האישי העסקי יש אג'נדה ייחודית ושיטת פעולה על פיה הוא פועל ומדריך עסקים, הוא בהחלט יכול לשתף חלק מן הטיפים החשובים בקבוצת פייסבוק ייעודית, שתשמש כפלטפורמה לניהול הקהילה סביב המותג.

לסיגנליים החברתיים הנשלחים אל מנוע החיפוש בכל הקשור לניהול המותג, ישנה חשיבות בתהליך הקידום האורגני של האתר.

קידום אתרים למאמנים ויועצים עסקיים
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

קידום אתרים לרואי חשבון

לא יכולתי להשאיר את מדור "קידום אתרי נישה" בלי התייחסות לאנשי המקצוע שכמעט כל עצמאי נעזר בהם: הכוונה היא, כמובן, לרואי חשבון. ובכן, איך מקדמים

קידום אתרי ביקורות מוצרים (Products Reviews)

והפעם בפינתנו "קידום אתרי נישה" – קידום אתרי ביקורות מוצרים, או בעגה המקצועית אתרי Products Reviews. כשמדובר על רכישה של מוצרים שהם לא טריוויאליים ויומיומיים,

קידום אתרים בארגון גדול

והיום, בסדרת הכתבות שלנו, "משימה בלתי אפשרית" – קידום אתרים בארגון גדול. קל להצליח ולקדם אתר של ארגון גדול, נכון? יש משאבים, יש אנשים, יש

קידום אתרי זכיינים ברשת

זוכרים שפעם, לפני הרבה מאוד זמן, הייתה לי פינה בבלוג הזה שקראו לה 'קידום אתרי נישה'? פינה, שבה סקרתי בכל פעם נישה אחרת והסברתי מהם

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים