חיפוש

פיצ'רים חדשים של Ahrefs שחובה להכיר

בדרך כלל, בכל מה שקשור לקידום אתרים, אני נוטה שלא להיות נחרץ יותר מידי. שירות שהוא טוב היום יכול להיות פחות טוב בהמשך, וכמובן גם להפך. יחד עם זאת, אני אגש לשורה התחתונה כבר עכשיו, ובאופן די נחרץ: אם אתם עדיין לא רשומים לניוזלטר של Ahrefs – תעשו לעצמכם טובה וגשו להרשם עכשיו.

למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום, קל מאוד לטבוע בים המידע שמציף אותנו מסביב. הצורך להישאר מעודכנים, והחשש לפספס מידע קריטי להצלחה של העסק,  גורמים להרבה אנשים שעושים את הצעד הראשון בתחום, להרשם לכל ניוזלטר אפשרי.

התוצאה של אופן הפעולה הזה היא, כמובן, הפוכה מן המצופה: במקום להתעדכן במה שבאמת חשוב, אנחנו מקבלים עשרות מיילים שמציפים אותנו במידע לא ממש רלוונטי, ובדרך לסינון של המיילים האלו מן התיבה שלנו, אנחנו נוטים לאבד אמון בשיטה, ופשוט לזנוח את תהליך ההתעדכנות הבאמת חשוב הזה.

זאת הסיבה, שאני מאמין שהעבודה האמיתית של מקדם אתרים טוב, היא לא רק למצוא מקורות חדשים להתעדכן דרכם במידע איכותי, אלא גם לדעת לסנן את אלו שלא באמת מוסיפים לו ערך.

 

הניוזלטר של Ahrefs

מה הסיבה שאני כותב לכם כאן? כמובן, הניוזלטר שקיבלתי משירות ה – SEO הטוב ביותר שאני מכיר, Ahrefs. כפי שציינתי קודם לכן, יש מיילים שאני לא מוחק, ולא מסנן. אלו שאני מקבל מ – Ahrefs עונים להגדרה הזאת.

למה? כי בדרך כלל המיילים האלו מודיעים לי על פיצ'רים חדשים שהופכים את החיים שלי להרבה יותר קלים. מאחר ש Ahrefs היא כלי מרכזי בעבודה שלנו כמקדמים, שיפורים בכלי הזה מאפשרים לנו לשפר תהליכים מקבילים בעסק: מחקר, דיווח ללקוחות, תצוגה, מעקב אחר התקדמות, קבלת החלטות לגבי המשך הפרויקט ועוד.

בניוזלטר האחרון שקיבלתי, סוקרת Ahrefs כמה מן החידושים שהכניסה בשירות. בפוסט הזה אני אציג כמה מהם.

 

תצוגה גרפית של מספר מילות המפתח עליהן האתר מדורג

אחת האינדיקציות שמאפשרת לנו, מקדמי האתרים, להבין שבריאות האתר לא נפגמה, שהפרויקט מתקדם בקצב הרצוי, ושלא חלה הרעה מתחת לפני השטח במצב האתר, היא מעקב אחר מספר מילות המפתח עליהן האתר מדורג באחד מ – 100 המיקומים הראשונים בדפי תוצאות החיפוש.

שירות Ahrefs מאפשר לנו כעת לראות היסטוריה והתפתחות של הנתון הזה לאורך זמן, בצורה גרפית, וזאת כדי להבין האם מתקיימת מגמה של שיפור או הרעה במצב האתר.

גרף AHREFS

סננים מיוחדים יאפשרו לכם להתייחס לביטויים הממוקמים במקומות ספציפיים: שלושת המיקומים הראשונים, מיקום רביעי עד מיקום עשירי, ומיקומים נמוכים יותר.

גרף מילות מפתח

בגרסה החדשה של השירות מתאפשר לכל משתמש להגדיר מהן ההעדפות שלו, למשל מהם פרקי הזמן שבהם ירצה שהמידע יוצג לו, ולשמור את ההעדפות האלו עבור באופן ייחודי.

 

תצוגת יומן עבור עמודים שנוספו או נגרעו

פיצ'ר חשוב נוסף ש Ahrefs מביאה אל השולחן מתייחס לתצוגה קלנדרית של עמודים שהחלו להיות מדורגים לפחות עבור ביטוי אחד במאה המקומות הראשונים של מנוע החיפוש, וכן עמודים שאיבדו את כל הדירוגים שלהם עבור מילות מפתח. התצוגה הקלנדרית מאפשרת לתחקר בצורה מעמיקה יותר בעיות שורש, להבין מתי החלה בעיה עם עמוד מסוים באתר או עם האתר כולו, ולגבש את האמצעים כדי לפתור את הבעיה הזאת.

הפיצ'ר החשוב הזה זמין עבור כלל המשתמשים המשלמים של Ahrefs, בכל החבילות.

תצוגת יומן לעמודים

דוח חדש עבור קישורים פנימיים

שירות Ahrefs משדרג את דוח הקישורים הפנימיים הישן ומוסיף לו פילטרים חדשים. אחד הפילטרים החדשים מאפשר סינון לפי קוד ההחזר של הדף ב – http – מה שאומר שמהיום קל הרבה יותר לאתר ולסנן קישורים פנימיים שבורים, ולתקן אותם.

זה, למשל, אחד הפיצ'רים שיש לי כוונה להדריך עליו את כל הצוותים שלנו, משום שהוא יכול באמת לחסוך זמן יקר ולייצר ערך גדול במאמץ קטן, יחסית.

דוח קישורים פנימיים

סינון דשבורדים לפי תוצאות עשירות

במקרים רבים, תירצו להשקיע זמן כדי לנתח לא רק את הדירוגים השונים של עמודי האתר עבור מילות מפתח נתונות, אלא גם את הדרך שבה מוצגות תוצאות החיפוש. פילטר חדש מאפשר לכם לסנן תוכן ולנתח תוכן המתייחס לתוצאות עשירות בלבד – אלו תוצאות שמוצגות במנוע החיפוש של גוגל במגוון דרכים: טבלאות, גרפים, תמונות, תוצאות אפס ועוד.

סינון דשבורדים

העתקת כתובות עמודים מדף תוצאות החיפוש בלחיצת כפתור

עוד הקלה משמעותית ש – Ahrefs מאפשרת לבצע בתהליכי העבודה, היא כפתור ייעודי שמאפשר לנתח את דף תוצאות החיפוש, ולחלץ ממנו לרשימה אחת את כל כתובות העמודים הרלוונטיים. מובר בפיצ'ר סופר חשוב, שיכול לסייע בניתוח מתחרים מתקדם ביתר קלות.

העתקה בלחיצת כפתור

דוח קישורים עבור בעיות מוכרות

שירות Ahrefs סיפק מידע אודות בעיות מוכרות גם לפני הגרסה הנוכחית. בשדרוג האחרון מאפשר שירות Ahrefs למשתמשים לעבור לטאב נוסף, טאב קישורים, שמאפשר להתבונן בבעיות הידועות שעלו ב – Site Audit דרך העיניים של כתובות העמודים.

למה זה חשוב?

משום שבמקרים רבים, הדוח הקודם, שציין את שמות העמודים שבהם זוהו הבעיות האלו, לא אפשר טיפול אפקטיבי בבעיה, שכן הפתרון היה קשור במקרים רבים, לטיפול בכתובות עצמן.

טאב קישורים

ייצוא של אוסף בעיות שעולות בתהליך ביקורת אתר

עד לגרסה הנוכחית, תהליך הייצוא של בעיות שצפות בביקורת אתר היה יכול להתבצע רק עבור בעיה אחת בכל פעם. הארגון מחדש שביצעה Ahrefs מאפשר כעת ייצוא של מספר בעיות בו זמנית, מה שמקל מאוד על תהליך האיתור והטיפול בבעיות שבאתר.

ייצוא בעיות

סריקה של עמודים הדורשים אותנטיקציה

אם חלק מעמודי האתר שאתם מתכוונים לסרוק באמצעות Ahrefs דורשים ביצוע אותנטיקציה – מהיום יש לכם דרך להזין את ה Credentials שלכם, ולאפשר ל Ahrefs לכסות גם את העמודים האלו.

אותנטיקציה

תמיכה בתגיות בעת הצגת הנתונים בגוגל דאטה סטודיו

עושים שימוש בגוגל דאטה סטודיו על מנת לנתח נתונים ממקורות מידע שונים? מהיום תוכלו לפלטר ולסנן גם נתונים שמגיעים מ Ahrefs, בעקבות הוספה של תמיכה בתגיות סינון בפורמט קבוע. לתיעוד הרשמי של Ahrefs בכל הקשור להתממשקות מול גוגל דאטה סטודיו הקליקו כאן.

תמיכה בתגיות

שדרוג ממשק ה – API שמספקת Ahrefs

שירות Ahrefs משדרג את גרסת ה – API ומוסיף בה חידושים שונים שיאפשרו לחברות גדולות שעושות שימוש בשירות הזה יכולות חדשות. מידע נוסף אודות היכולות החדשות שמביאה איתה גרסה 3 של ה API בתיעוד הבא.

 

מידע אודות שימוש בדוחות ללקוחות חברות גדולות

שירות Ahrefs מאפשר כעת לאדמינים בחברות גדולות לקבל חיווי אודות הפקת הדוחות השונים ש Ahrefs מספקת. מידע נוסף

שימוש דוחות

אחרי שסקרנו את מה שחדש ב – Ahrefs, בואו נדבר קצת על Rank Ranger

אני לא חושב שיש ישראלי שחפר יותר ממני על Rank Ranger – כלי ה – SEO שמספק יכולות מרשימות בתחום של ניתוח מידע, ניהול פרויקטי SEO, ניהול תהליך דיווח, מעקב וניטור ועוד.

אם אתם מנהלים סוכנות קידום או סוכנות דיגיטל, ומעוניינים לשלב בעסק שלכם תהליכי דיווח אוטומטיים ומקצועיים, מדידה מדויקת של הביצועים, ואתם פועלים בגישה של שקיפות מלאה מול הלקוח, ופחות בגישה של הסתרה והתחבאות, Rank Ranger תתאים לכם כמו כפפה ליד.

הסיבה לכך, היא ש Rank Ranger מאפשרת לכם לבצע בצורה אוטומטית, אחידה ושקופה, חלק גדול מן התהליכים שממילא אין לכם בהם הרבה ערך מוסף. למשל, הגדרת דוח חודשי שישלח ללקוח עם הלוגו שלו, יציין אילו ביטוי מפתח מייצרים עבורו טראפיק כתוצאה מן העבודה שביצעתם, יופץ בגרסת PDF, ויאפשר ללקוח לבצע את ההשוואות וניתוחי המידע שלו בעצמו – היא בסופו של יום אותה פעולה שתגרום ללקוח שלכם לבחור בכם גם בחודש הבא מחדש.

מי שמעוניין למצוא מידע על Rank Ranger – מוזמן לעשות זאת באתר ייחודי ועשיר בתוכן שהקמנו בכתובת : https://rr-israel.co.il

אני מזכיר שברכישת מנוי לשירות הנהדר הזה דרך הקישור הזה, אתם נהנים מהנחה של 25% למשך החודשיים הראשונים.

 

ומילה אחרונה על שירות שאתם צריכים להכיר – קלאודוויז

אם כבר ערך, אז אני לא יכול לתת לכם להמשיך בחיים שלכם כמקדמי אתרים בלי להכיר את שירות האחסון בענן מבית קלוואדוויז, שגם עליו שפכתי כאן לא מעט מילים באתר שלי. שירות אחסון אמין, מהיר, עם תמיכה מעולה, פיצ'רים מתקדמים ואולי יותר חשוב מהכל – זול בהרבה משירותי אחסון אחרים מקבילים.

עד היום, כל מי שהעביר את האתרים שלו משירותי אחסון אחרים לקלאודוויז, רק הודה לי. התמיכה המצוינת שלהם לא תשאיר אתכם לבד בתהליך הזה. אמנם מדובר בפרויקט שצריך להקדיש לו משאבים – אך בטווח הקצר והמיידי הוא מחזיר את עצמו (תרגישו זאת כבר בתשלומים הראשונים לשירות האחסון, ובמהירות של האתרים, שכמובן, תשתפר במיוחד).

הימים בהם מקדם אתרים היה צריך לשלם על שירותי אחסון גם אם לא באמת צרך אותם בקיבולת המקסימלית, עברו וחלפו מן העולם.

אם מתחשק לכם ליהנות מ – 3 חודשים מוזלים, כשאתם מצויידים בהנחה של 30%, בטח תשמחו לעשות שימוש בקישור הבא לצורך רכישת אחסון.

 

לסיכום

מעבר להיותו כלי מקצועי לתחקור וקבלת החלטות, המנוי שלי על שירות Ahrefs מאפשר לי להישאר מעודכן בפיצ'רים חדשים ובכלל ב – Road Map הכללי של החברה – לאן היא הולכת, במה היא מתכוונ להשקיע, באיזו תדירות היא אכן עושה זאת ועוד. זה מאפשר לי לקבל ביטחון כלקוח שהכלי הזה לא נזנח, שמקשיבים לי, ושבכל עדכון כזה אוכל לשכלל גם את תהליכי העבודה הפנימיים שלי בעסק.

כאמור, אל Ahrefs, אני מוסיף עוד שתי המלצות למי שטרם התנסה וטרם הכיר.

שירות Rank Ranger, שיעזור לכם לנהל פרויקטי SEO כמו מקצוענים, עם שפע של דוחות, יכולות סינון וחיתוך של נתונים, אוטומציות, גישה למידע, מידור והרשאות, שיהפכו את תהליכי העבודה שלכם לאפקטיבים, יעילים ובטוחים. את כל הטוב הזה תוכללו לקבל בהרשמה דרך הקישור הזה, הרשמה שגם תעניק לכם 25% הנחה למשך החודשיים הראשונים.

שירות האחסון בענן של קלאודוויז ישנה את הדרך שבה אתם מנהלים את האתרים שלכם ברשת. הרבה יותר שקו נפשי, תמיכה מעולה אם תצטרכו אותה, סקלביליות וגמישות שתאפשר לכם לצרוך כמה שאתם באמת זקוקים ולא לשלם סתם על חבילות יקרות, והכי חשוב, מחיר שווה לכל נפש, זול בהרבה מן השירותים המקבילים. אם כל זה לא מספיק, בקישור הזה ממש תוכלו לקבל הנחה של 30% למשך שלושה חודשים. שוב, תסמכו עלי, אף אדם שדיברתי איתו ועבר לקלאוודוויז לא התחרט על זה.

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים