חיפוש

עיבוי ושדרוג תוכן קיים

חדש בדיגיפארם: מהיום תוכלו להזמין מאיתנו לא רק מאמרים באורך מלא, אלא גם שירותי עיבוי והרחבה של תוכן קיים. נשמע מעניין? קיפצו לביקור בחנות של דיגיפארם, ותשדרגו את איכות החיים של בעסק בכמה וכמה רמות.

מעת לעת, נוצר הצורך בעדכון ושדרוג של תכנים קיימים באתר האינטרנט של בית העסק. תהליך שדרוג של תוכן באתר הוא משימה חשובה שאין להזניח אותה, ולעיתים, חשוב לתעדף אותה על פני יצירת תוכן חדש. הסיבות לכך הן מגוונות:

מנועי החיפוש מעריכים אתר שדואג לעדכן את התכנים שלו באופן שוטף

אחת מן ההמלצות המקובלות בעולם קידום האתרים האורגני – SEO – היא לעדכן מדריכים שונים שנכתבו בנישה שבה עוסק האתר באופן שוטף, ואף לציין את תאריך העדכון ומהות העדכון. כאשר מנוע החיפוש מבין שמדובר באתר חי ונושם, שדואג לכך שהתוכן באתר יהיה רלוונטי, אקטואלי ועדכני, הוא מייחס לבית העסק שעומד מאחורי האתר נקודות זכות.

 

התפתחויות בשוק שמצריכות את עדכון התוכן

חלק מן הנישות שבהן עוסקים בעלי עסקים הינן דינמיות ומתפתחות כל העת. לעיתים, המלצות שנתן בעל עסק מסויים, והיו נכונות לתקופה שבה הן נכתבו, אינן רלוונטיות עוד. במקרים כאלו, חשוב לתת מענה לכך, ולצייד את המאמרים הישנים בהמלצות מעודכנות שמתאימות לרוח התקופה.

 

למתחרים קיים תוכן טוב יותר

חשוב יהיה לזכור שעסקים אינם פועלים בחלל ריק, וכאשר הם מגלים שאסטרטגיית התוכן של המתחרים מקדימה את זו שלהם, הם חייבים להגיב לה. כאשר המתחרים מצויידים במאמרים מקיפים ומעמיקים שמכסים תחום רחב ושלם יותר מן המאמרים שלכם, כדאי יהיה מאוד לשקול עיבוי של התכנים שלכם בהתאם.

 

תוכן שמלכתחילה לא נכתב בצורה איכותית

כאשר נפנים להקים עסק, הראש טרוד באינספור משימות, ואל תמיד קיים הפנאי הנפשי לעסוק ביצירת תכנים איכותיים וראויים. עם התייצבות העסק וכניסתו לתהליכי מכירה שגרתיים, מגיע לעיתים הזמן להעלות את רף האיכות של התוכן באתר כדי לקחת אותו לשלב הבא.

 

מה אנחנו מציעים?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לשדרג ולעבות תוכן קיים באתר שאתם מנהלים, נשמח לסייע לכם במלאכה. אנו מתמחים בעיבוי תכנים בתהליך איכותי ומקיף, תוך עמידה בלוחות זמנים מאתגרים 🙂

מה עליכם לעשות? כמעט שום דבר…

רק להתחבר אל מערכת דיגיפארם, המערכת המתקדמת ביותר בשוק להזמנה של תוכן איכותי, לפרט את הצורך שלכם, ו… להמתין מספר בודד של ימים עד לקבלת התוצר ישירות למייל שלכם. נשמע חולמי? אתם יותר ממוזמנים לנסות אותנו.

בהחלט. מנועי החיפוש מעריכים תוכן שמתעדכן כל העת, מתחדש ומתפתח.

ההתפתחויות בשוק מצריכות לעיתים נקודת מבט חוזרת על תוכן קיים. שדרוג תוכן קיים באתר יכול בהחלט לסייע בהתמודדות מול התפתחויות שונות.

כמובן. אם למתחרים קיים תוכן טוב יותר משלכם, עיבוי ושדרוג התכנים שלכם יוכל לסייע לכם להתמודד על המקום הראוי בדפי תוצאות החיפוש.

עיבוי ושדרוג תוכן קיים הינם רלוונטיים גם במקרים בהם התוכן מראש לא נכתב בצורה נכונה ואיכותית.

עיבוי ושדרוג תוכן קיים
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

4 סוגי כתיבת תוכן ל-4 סוגי לקוחות

מאז שהשקנו את השירות החדש שלנו, ליצירת תוכן מבוסס בינה מלאכותית, רבים פונים אלי ומתלבטים איזה סוג שירות יתאים לצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר: תוכן

פסקת סיכום למאמר וחשיבותה

הודעה חשובה: פסקת סיכום איכותית למאמר יכולה להגדיל בצורה משמעותית ביותר את שיעורי ההמרה בקמפיין השיווקי שלכם. רוצים הוכחה? אתם יותר ממוזמנים להיכנה אל מערכת

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים