fbpx
עשהאל-דרייר-קידום-אתרים-אורגני

מהו המבנה האידיאלי למאמר

רבים מאיתנו מנהלים אתרי אינטרנט שונים ולכל אחד יש את המטרה שלו. יש מי שמקים אתר אינטרנט כדי לנסות לקדם רעיון מסוים ואילו אחרים רוצים לשווק את העסק שהם מנהלים מזה שנים. בנוסף לכך, יש גם מי שהחליט לנסות ליצור לעצמו הכנסה נוספת ולכן הוא הקים חנות וירטואלית, ומה שמשותף לכל האתרים הללו זה הצורך לקדם אותם. בקצרה נוכל לספר לכם שתהליך קידום אתרים זו למעשה השאיפה להוביל אותו אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל. אם ניקח דוגמא כמו "מלון בירושלים" אנחנו נראה שכאשר נכתוב את צמד המילים הללו בגוגל, יהיו אתרים שיעלו לפני אתרים אחרים. תוהים מדוע? פשוט מאוד, כי בקידום האתרים הללו השקיעו. לכן, אם גם אתם מנהלים אתר כלשהו ואם אתם באמת רוצים שהאתר הזה יביא לכם עוד לקוחות, פרסום ורווח כלכלי, עליכם להשקיע כדי לגרום לגולשים לדעת על קיומו של האתר. לכן עולה השאלה איך עושים זאת וכדאי לדעת שקיימות שתי שיטות קידום עיקריות: קידום ממומן וקידום אורגני. מבחינת הקידום האורגני אנחנו רואים שנעשה כאן שימוש נרחב במאמרים, מושג שכולנו מכירים, אך מהם אותם מאמרים ומה המבנה האידיאלי למאמר כזה? על כך במאמר שלפניכם.

הגדירו את מטרת המאמר

עוד לפני שאתם ניגשים לכתוב את המאמר שבו אתם מעוניינים, או לפני שאתם מציעים את העבודה הזאת למישהו אחר, כדאי להבין מה מטרת המאמר שלכם. כלומר, האם אתם רוצים שזה יהיה מאמר שיווקי שיספר על מה שאתם עושים או על המוצר שאתם מוכרים? או שאולי אתם רוצים שזה יהיה מאמר תדמיתי שידבר לא רק עליכם אישית ולא רק ברגע הנתון של עכשיו אלא גם באופן כללי על פועלכם ועל העסק שלכם? בנוסף לכך, האם זה צריך להיות מאמר עם תוכן מקצועי? או שאולי אתם רוצים שזה יהיה מאמר קידומי שכל תפקידו יהיה לכלול את מילות המפתח הנדרשות כך שהוא יסייע לקידום אתר שלכם בגוגל? כפי שראינו, יש לא מעט אפשרויות בתחום של מאמרים שונים ולכן חשוב כל כך להגדיר את מטרת המאמר לפני שנגישים להתמודד עם המשימה.

כותבים בהתאם לדרישות של גוגל

הדבר הבא שאתם צריכים לדעת על כתיבת מאמרים, ובמיוחד אם מטרת העל של המאמרים היא קידום, זה שאתם צריכים להתאים את המאמר לדרישות של גוגל. כלומר, רק אם גוגל יזהה את המאמר שלכם בתור תוכן רלוונטי שעומד בכל הדרישות שלו הוא באמת יתייחס למאמר הזה ויפעל בהתאם אליו לקידום האתר. זו הסיבה שבגללה אתם צריכים להכניס במאמר האידיאלי גם לא מעט כותרות ואף להדגיש אותן בשחור או בקו תחתון. יתרה מכך, כאשר מאמר מחולק למספר פסקאות שונות וכולל כותרות, הרבה יותר קל לקרוא אותו ואין ספק שזה יעודד את הקורא שלכם להישאר באותו עמוד שבו נמצא המאמר ופשוט לקרוא אותו עד הסוף.

מילות המפתח שלכם

בין אם מדובר על מאמר שהמטרה שלו היא פרופר קידום ובין אם מדובר על מאמר לאתר, יש לשים לב כמובן גם לנושא של מילות המפתח. זה לא משנה על איזה תחום מדובר ומה אתם מקדמים, כי בכל מקרה אתם יכולים להיות בטוחים שהאינטרנט מוצף בעוד אנשים כמוכם שנותנים, פחות או יותר, את אותו השירות. לכן חשוב כל כך לבדוק מהן מילות המפתח המבוקשות ביותר אשר אנשים מחפשים כשהם מחפשים משהו שקשור לתחום הזה. את אותן מספר מילות מפתח כדאי לכם לשלב במאמר שאתם כותבים, אם כי יש לשים לב שאתם לא עושים זאת בצורה מוגזמת ובהחלט כדאי לא "לדחוף" את מילות המפתח יותר מידי פעמים. העניין הוא שגוגל בימינו זו מכונה כל כך משוכללת וחכמה, עד כי אם הוא יזהה שבמאמר מסוים מופיעות אותן מילות מפתח יותר מידי פעמים, הוא עלול דווקא להעניש אתכם ולא להשתמש במאמרים שלכם כמאמרי קידום כפי שייחלתם.

מאמרים

שלבו תמונות וסרטונים

למרות שמדובר על מאמר והתוכן כאן הוא חשוב, יש עוד כמה אלמנטים שיכולים להפוך את המאמר שלכם ליותר ליעיל מבחינת גוגל וגם ליותר מעניין מבחינת הגולשים שקוראים את המאמר. לדוגמא, אם תשלבו מספר תמונות בטקס זה יכול להיות מעניין ורלוונטי מבחינת גוגל והקוראים. מנוע החיפוש האגדי יתייחס למאמר שלכם יותר ברצינות אם הוא יכלול גם תמונות ובעיקר, אם הוא יכלול גם סרטונים וקישורים שונים. מבחינת הקוראים שלכם אתם תראו שגם הם מאוד יודו לכם על כל שילוב של תמונה או סרטון, כי למי מאיתנו יש באמת סבלנות רק לקרוא בימינו? העידן שבו אנחנו חיים מאופיין, בין היתר, בעודף אינפורמציה שכל אחד מאיתנו נחשף אליה. זה גם מה שגורם לכך שרוב הקוראים הם בעלי הרבה פחות סבלנות, מה שאומר שהם יעדיפו לראות תמונות וסרטונים מאשר לשבת ולקרוא מאמר ארוך שכולו נראה אותו הדבר.

לעבוד על חזות המאמר

כל הפרטים שהעלנו כאן לפניכם קשורים לא רק לנושא של קידום המאמר בגוגל, אלא גם לשאלת החזותיות של המאמר שלכם. כלומר, אם תשימו את עצמכם במקומם של הגולשים המודרניים שנתקלים במאמר שאתם כתבתם, אין ספק שאם לא יהיו בו תמונות, סרטונים או כל דבר אחר שמקל על הקריאה ואשר מושך את העניין – עלול להיות שתתעייפו. יש משמעות אפילו לגודל הגופן שבו אתם בוחרים לכתוב ואפילו לסידור המאמר במרחב של דף הוורד. לכן, אם אתם באמת רוצים לכתוב מאמרים לאתר האינטרנט שלכם שיענו על הדרישות ושיימלאו את ייעודם, אנחנו ממליצים לכם להשקיע בכל הפרטים הגדולים והקטנים. מאמר יכול להיות מאוד מעניין מבחינת הקוראים וגם לכלול ערך מוסף אך אם מבחינה חזותית הוא לא ימשוך את הקורא, עלול להיות שמהר מאוד תאבדו את הקוראים שלכם לטובת אתרים מתחרים עם מאמרים הרבה יותר נגישים.

האם עדיף לתת למומחים לכתוב לכם מאמרים?

זו אחת מהשאלות הכי חשובות שאפשר להעלות בנושא של מהו המבנה האידיאלי למאמר. אומנם זה נכון שאת אומנות הכתיבה כולנו לומדים כבר מגיל צעיר, אך לא כולנו יודעים לכתוב "לגוגל" ויתרה מכך, לא כולנו מתנסחים בצורה מספיק טובה. לכן, אם חשוב לכם שהמאמרים שקשורים לאתרים שלכם לא יהיו רק מאמרי קידום עם מילות מפתח אלא חשוב לכם שגם יהיה בהם ערך מוסף, לא בטוח שאתם צריכים להתמודד עם האתגר הזה לבד. יתרה מכך, לכתוב מאמרים באורכים שונים, לשלב בהם תמונות וגם לקשר אליהם סרטונים, זה משהו שלוקח זמן. משמעות הדברים היא שאם אתם גם ככה עסוקים בניהול העסק שלכם ובכל המשימות השוטפות של היומיום, לא יהיה לכם זמן גם ללמוד על כתיבת מאמרים אידיאליים. לכן כדאי יהיה לחשוב על פניה לאנשי מקצוע שעוסקים בתחום של כתיבת מאמרים, והאמת היא, שהיום לא חסרים אנשי מקצוע כאלה. תוכלו לפנות אל חלק מהם, לקבל הצעת מחיר ולבחור את האדם שיעניק לכם שירות אדיב, מקצועי ובעיקר – כזה שיוביל לתוצאות הרצויות עבור האתר שלכם.

שתף את המאמר עכשיו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הצטרפו

לקבוצת הפייסבוק שלנו BLACK & GREY SEO | קידום אתרים אורגני למתקדמים

והשארו מעודכנים בכל החדשות !