חיפוש

כתיבת תיאור למוצרים בחנויות וירטואליות

אנחנו מספקים שירותי כתיבת תיאורי מוצר עבור אתרים בהם מנוהלות חנויות וירטואליות, בין 50 ל150 מילה עבור כל מוצר בעלות של 45 שקלים למוצר, מינימום 10 מוצרים. ניתן לדבר על מחיר אטרקטיבי יותר לכמויות (החל מ100 מוצרים ומעלה).

אנו מאמינים, כי כאשר עמלים על כתיבת תיאורי מוצר בחנויות וירטואליות, יש לתת את הדעת על שלושה מרכיבים עיקריים בכתיבה.

רוצים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של עמודי המוצרים שלכם, באמצעות כתיבה של תיאורי מוצר מושקעים, עדכניים ורלוונטיים? אצלנו בדיגיפארם, תוכלו להזמין את השירות הזה בלחיצת כפתור.

מרכיבים עיקריים בכתיבת תיאור למוצרים בחנויות וירטואליות

המרכיב השיווקי

ישנה חשיבות לכך שתיאורי המוצר יהיו שיווקיים ומשכנעים, וילוו את הלקוח בבחירה של המוצר המתאים ביותר עבורו. בסופו של דבר, אסור לשכוח שמטרתה של חנות וירטואלית, היא בראש ובראשונה למכור.

 

מרכיב ה- SEO

בעולם החנויות הוירטואליות יש לא מעט פוטנציאל ליצירת עמודים רזים, דלים בתוכן, בשל העובדה שמוצרים מגיעים לעיתים במספר גרסאות הנבדלות בינן ובין עצמן במאפיין שולי למדי, כמו צבע, או מידה. המאפיינים השונים האלו לא גורמים לצורך בכתיבה וניסוח מחדש של תיאור המוצר, שכן הפונקציונליות שלו איננה משתנה, וכפועל יוצא מכך, עלולות להיווצר כפילויות שמזיקות לאתר היבטי SEO.

אנו מתמחים במתן מענה איכותי לסוגיות קידום אתרים שונות הנובעות משימוש בתיאורי מוצר דומים למדי, וגם גאים לציין שצברנו לא מעט ניסיון בכך.

מעוניינים להתנסות בשירות שלנו? באמצעות התחברות למערכת דיגיפארם, ובלחיצת כפתור, תוכלו לשנות את הדרך שבה הזמנתם תוכן עד היום. היכנסו והתקדמו עוד היום לעולם החדש של יצירת תוכן איכותי ושילובו באתר.

המרכיב האסתטי

רצוי מאוד שתיאורי המוצר שלכם לא יפגמו בעיצוב של האתר ובנראות שלו. אנו מתמחים בכתיבה של תיאורי מוצר באורך משתנה בהתאם לצרכיי הלקוח.

עשוי לעניין אותך: 5 טיפים לקידום חנויות וירטואליות

במסגרת שירות כתיבת תיאור מוצר, נסייע לכם ליצור את הטקסט המושלם למוצר בחנות הוירטואלית שאתם מנהלים, שיסייע לכם להגדיל את המכירות שלו.

בכתיבת תיאור מוצר יש לקחת בחשבון היבטי קידום אתרים, היבטים שיווקיים, וכן היבטים אסתטיים המשפיעים על נראות המוצר בעמוד.

אנו מציעים חבילות כתיבה עבור מינימום 10 מוצרים, בעלות של 45 שקלים למוצר.

צור עימנו קשר עוד היום וניתן לך הצעה אטרקטיבית במיוחד. 

כתיבת תיאור למוצרים בחנויות וירטואליות
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים