חיפוש

כתיבת תוכן לפייסבוק

מבקשים להגביר את הנוכחות שלכם ברשת החברתית של פייסבוק, להגביר את מעורבות האוהדים שלכם, ולגדול בצורה אורגנית ושפויה בתוך סביבת תחרות מאתגרת במיוחד? מהיום, יש לכם אפשרות לפנות אל דיגיפארם, המותג שיעזור לכם לנצח כל מחסום כתיבה לפייסבוק, והגשים את המטרות של העסק שלכם.

 

אנחנו מאמינים שכדי להצליח בכתיבת תוכן לפייסבוק – צריך לחיות ולנשום את פייסבוק.

בניגוד לכתיבת תוכן לאתר מקצועי ונישתי, כתיבה של תוכן לפרופיל הפייסבוק, לדף העסקי או לקבוצה בניהולו של בעל העסק, דורשת לא מעט יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

מדוע? משום שפייסבוק היא קיבוץ הגלויות של עולם התוכן. פייסבוק מכילה תכנים מצחיקים ושנונים לצד תכנים מייגעים ומעייפים, תכנים מרגשים ומרטיטי לב, לצד תכנים מקצועיים המנוסחים ברמה גבוהה. ובתוך אוקיינוס הנושאים הקיים ברשת הפייסבוק, אתם נאלצים למצוא את הדרך להתבלט מעל כולם, לרגש, להפתיע ובעיקר לגרום לקהל היעד שלכם לגלות מעורבות בתכנים השונים.

זאת הסיבה, שעסקים רבים בוחרים להפנות את משאבי העסק המיועדים לכתיבה בפייסבוק, לאנשי מקצוע המתמחים בכך.

איזה תוכן טוב יותר לפייסבוק – ארוך או קצר?

התשובה היא, כמובן, שאין תשובה אחת נכונה. בעוד שקיימים לא מעט פוסטים ארוכים בפייסבוק, שממבט ראשון נראה יגרמו לשיעור נטישה גבוה, אולם בפועל הופכים לויראליים ופופולריים ביותר, קיימים גם לא מעט פוסטים קצרים וענייניים שעושים את העבודה. הסוד, בסופו של דבר, טמון ביכולת של הכותב לפנות לרגשות הנכונים ביותר אצל קהל היעד: הכעס, הקנאה, הרצון להגשמה עצמית, הרחמים ועוד.

 

כמה כדאי לכתוב בפייסבוק – הרבה או מעט?

כאן, התשובה טמונה בעיקר בנישה שבה העסק פועל ובאסטרטגיית התוכן של המתחרים. מחד, כתיבה בתדירות גבוהה בפייסבוק יכולה לשפר באופן משמעותי את הנראות של העסק ברשת החברתית הגדולה בעולם. מצד שני, כתיבה בתדירות גבוהה והפצה של התכנים באמצעות תקציב קידום ממומן, עלולה לגרום לבית העסק להימאס על קהל היעד שנחשף לתוכן הפרסומי עוד ועוד פעמים, וליצור פרופיל תגובות שליליות על הפרסומים השונים.

 

מה כדאי לבדוק לפני שמתקשרים מול שירות כתיבת תכנים לפייסבוק?

במילה אחת – ניסיון. אין תחליף לניסיון אמיתי של כותב התוכן בעולם הרשתות החברתיות. רק מי שפעל, כתב, יצר, הפיץ ושיתף יידע ליצור עבורכם תכנים שהרשת החברתית תשמח לאמץ בעצמה, על מנת לבדר את קהל הגולשים.

זיכרו: תוכן איכותי הוא לא רק האינטרס של בעל העסק, אלא גם של פייסבוק. זאת הסיבה, שכתיבה נכונה של טקסטים לפייסבוק, יכולה לסייע לכם ליישר קו עם האינטרסים של הרשת החברתית, ולהעצים את אפקט הפעילות שלכם.

מיציתם את החיפושים שלכם אחרי כותב תוכן איכותי לפייסבוק? מעוניינים להפסיק לחפש ולהתחיל לשווק? ברוכים הבאים אל מערכת דיגיפארם, המערכת היחידה בישראל שתאפשר לכם לישון בשקט, כאשר אתם יודעים שהזמנות התוכן שלכם מטופלות על הצד הטוב ביותר.

התשובה היא: זה תלוי! התוכן הטוב ביותר לפלטפורמת פייסבוק הוא זה שמייצר את מעורבות הגולשים הגדולה ביותר.

כדאי למצוא את שביל הזהב, שכן כתיבה בתדירות גבוהה טובה לקידום המותג, אולם כתיבה בתדירות גבוהה מידי עלולה להמאיס את המותג על הגולשים.

המרכיב החשוב ביותר שכדאי יהיה לכם לבדוק טרם ההתקשרות עם כותבי תוכן לפייסבוק הוא ניסיון מעשי בפלטפורמה הזאת.

כמובן. יש לנו ניסיון רב בכתיבה לפלטפורמה הזאת. היכנסו כעת ותוכלו להתרשם מן המחירים המפתיעים שלנו.

כתיבת תוכן לפייסבוק
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים