חיפוש

כתיבת מאמרים בתשלום

אנחנו מספקים שירותי כתיבת מאמרים בתשלום. מאחר שאנחנו מאמינים שתוכן איכותי הוא פרמטר הכרחי בכל תהליך שיווק דיגיטלי, אנו משקיעים את הלב והנשמה במאמרים האלו. כדי להבטיח שהלקוח יצליח להשיג את מטרות הקמפיין שלו באמצעות המאמרים שלנו, אנו מתאימים את סוג המאמר לאופי השירות שלו שזקוק הלקוח מאיתנו.

רוצים ליהנות גם אתם משירותי כתיבת מאמרים ברמה הגבוהה ביותר? אתם יותר ממוזמנים להיכנס אל מערכת דיגיפארם, ולבצע את ההזמנה בצורה הקלה ביותר.

סוגי המאמרים שאנו כותבים

אנו מתמקדים בשלושה עולמות תוכן של מאמרים, אשר באמצעותם אנו מאמינים שקהל הלקוחות שלנו יוכל לעשות שימוש בתהליכי השיווק הדיגיטלי שלו.

 

כתיבת מאמרים איכותיים לאתרים

בחלק מן הקמפיינים השיווקיים, עושים הלקוחות שימוש במאמרי תוכן איכותיים על מנת להזרים תנועה לנכס הדיגיטלי שלהם. במקרים כאלו, חשוב יהיה להקפיד שהכתיבה תהיה קולחת ומעניינת, ותייצר לבית העסק המפרסם הזדמנות אמתית לשפר את המוניטין שלו בעיני קהל הלקוחות.

גם בנושא הזה אנו נדע לספק לכם את המענה השלם והאיכותי ביותר, תוך מתן דגש לאיכות הכתיבה, סגנון הכתיבה והתאמתה לאופי הלקוח. העלות היא 30 אג' למילה.

 

כתיבת מאמרים לקידום אתרים

קידום אתרים אורגני הוא הלחם והמים שלנו. אנו מתמחים בקידום אורגני מקצועי, חיים ונושמים SEO ויש עובדים בצוות שאף יעידו כי הם חולמים SEO.

מאמרי ה- SEO שאנחנו מספקים עומדים בכל הכללים הנהוגים ומותאמים לסריקה מיטבית של מנוע החיפוש. אנו עושים שימוש בכותרות וכותרות משנה במבנה היררכי תקין. כמו כן, אנו מטמיעים במאמרים אלו קישורים לאתרים שברצונכם לקדם, תוך הקפדה על כך שהקישור ישמר בתצורת follow, וטקסט העוגן שלו יתאים לצרכיי הלקוח. העלות היא 16 אג' למילה.

כתיבת מאמרים לצורך ביצוע קמפיין יח"צ

אנו מתמחים בכתיבת מאמרים לצורך יחסי ציבור. אם כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית של העסק שלכם, אתם מעוניינים להטמיע מאמרי יח"צ במגזינים ובעיתונים דיגיטליים רלוונטיים, וכן לשפר את הנראות שלכם בפורטלים גדולים המספקים שטחי פרסום, אנחנו בדיוק המקום עבורכם. צברנו, בלשון המעטה, לא מעט ניסיון בכתיבה שיווקית, ואנחנו נדע להצעיד את העסק שלכם קדימה באמצעות המילים הנכונות. העלות היא 50 אג' למילה.

 

השלבים העיקריים בתהליך הכתיבה של המאמרים

משך תהליך הכתיבה תלוי, כמובן, באורך המאמר הנדרש, ברמת העומק הנדרשת, ובמחקר המקדים שיש לבצע על מנת לחלץ את עיקרי התוכן מן הנושא.

אלו, אם כן, השלבים העיקריים:

הפניית המאמר לכותב התוכן שזהו תחום ההתמחות שלו

בשלב הראשון אנו מבצעים מיפוי של התחומים בהם נדרשת מומחיות של איש מקצוע על מנת להשלים את כתיבת המאמר. אין מאמר בתחום המשפט דומה למאמר בתחום האופנה. בכל תחום ולכל נישה אנו פועלים על מנת לאתר את כותבי התוכן האיכותיים ביותר שיוכלו לקחת על עצמם את המשימה.

 

ביצוע מחקר

כותב או כותבת התוכן שנבחר על מנת לבצע את המשימה, מתחיל בשלב המחקר. הוא מעמיק את ההבנה שלו לגבי הנושא שבו נדרש שהמאמר יעסוק, ומחלץ מכמות התוכן האינסופית הקיימת רק את הנקודות החשובות והקריטיות שהמאמר צריך לספק עבורן מענה הולם.

 

כתיבת ראשי פרקים

בשלב זה מייצר כותב התוכן מסגרת למאמר. המסגרת הזאת מאפשרת לו לוודא שהמאמר יעסוק בכלל הנקודות שחשוב לשים עליהן דגש, ולתכנן היטב את כמות המלל במאמר, כך שתתאים לדרישות הלקוח.

 

קבלת החלטה לגבי סגנון ואופי המאמר

לא כל המאמרים חייבים להיות אינפורמטיבים. חלק מן המאמרים שכותבי התוכן מייצרים ואשר גורמים להתגייסות מיטבית של קהל היעד הם לעתים מאמרים המשלבים הומור, מאמרים קלילים, מדריכים בנושאים מקצועיים שבהם משולבת שנינות יתרה ועוד. קבלת ההחלטה על סגנון המאמר תתבצע מול הלקוח בעת הזמנת המאמר.

 

השלמת תהליך הכתיבה

כעת עומדים לרשות כותב התוכן כלל הכלים הדרושים לו על מנת להשלים כתיבה של מאמר איכותי. בהצלחה!

במסגרת ההתקשרות מולנו תוכלו להזמין מאמרי איכות, מאמרים המיועדים לקידום אתרים, ומאמרי שיווק ויח"צ.

בעת הזמנה של מאמר לעסק שלכם, אנו נפנה את המאמר לכותב התוכן שזהו תחום ההתמחות שלו, נבצע מחקר מקדים, נכתוב ראשי פרקים למאמר, נחליט יחד על סגנון המאמר, ונשלים את עבודת הכתיבה.

מועד האספקה של המאמרים תלוי במורכבות, בהיקף המחקר שיש לבצע וכן בהיקף התוכן שיש לסקור במאמר. עם זאת, אנו נעשה את המאמצים הגדולים ביותר על מנת להבטיח לך זמן אספקה קצר, מבלי לפגוע באיכות המאמר.

בוודאי ובשמחה. צור איתנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לך בעניין הזה.

 

מעוניינים לצאת לדרך ולהזמין תוכן בדרך שלא עשיתם זאת עד היום? אנחנו מספקים שירות הזמנת תכנים איכותיים באמצעות מערכת אוטומטית, שתספק לכם מענה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. היכנסו והתחילו לשווק בצורה חכמה.

כתיבת מאמרים בתשלום
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים