עשהאל דרייר

דיגיפארם מציגה - כנס #7 בהובלת עשהאל:

רווחיות חסרת מעצורים

הכנס הכי פרקטי להכפלת הרווחיות מלקוחות ה-SEO שלך, בזכות שיטה מוכחת שמגדילה הכנסות ומקטינה הוצאות

נפגשים פנים אל פנים ב-21/8
בבית ציוני אמריקה, תל אביב, בשעה 18:00

רווחיות חסרת מעצורים

הכנס הכי פרקטי להכפלת הרווחיות מלקוחות ה-SEO שלך, בזכות שיטה מוכחת שמגדילה הכנסות ומקטינה הוצאות

נפגשים פנים אל פנים ב-21/8
בבית ציוני אמריקה, תל אביב, בשעה 18:00

מה נדע לעשות אחרי הערב הזה?

לגייס ולהפיק את המיטב מהעובדים הכי טובים והכי זולים בעולם

להפוך את תהליך שליחת הדו"חות החודשיים לאוטומטי

להשתמש בדיגיפארם בצורה הטובה ביותר

אני לא עוצר כשאני עייף
אני עוצר כשאני מסיים

למי הכנס לא מתאים?

לא מתאים לוורקהוליקים שרוצים להמשיך לאבד את עצמם לדעת בשביל כמה שקלים שאין להם אפילו זמן לבזבז אותם.

מי שבטוח שהוא יודע הכל ואין לו מה ללמוד עוד בחיים האלו.

אנשים ללא שאיפות שטוב להם המקום הבינוני אליו הם התרגלו.

סוכנויות SEO שמסתירות בחדר הפנימי כלוב של שחקני קזינו ולא באמת מעניין אותם לקוחות ה-SEO שלהם.

אנשים אוהבי ישראל שאוהבים לשלם פנסיה, ביטוח לאומי, ימי מחלה, ימי חופשה, הבראה ועוד ועוד במקום להעסיק עובדים במיקור חוץ בעשירית מחיר.

כאלו שמעדיפים לשלם יותר ממה שבפועל צריך, כי למה לחסוך בעצם אם אפשר לבזבז?

אל תגידו יום יבוא,
הביאו את היום

מי יהיו המרוויחים הגדולים מהכנס?

במקום הראשון

בעלי סוכנויות SEO

במקום השני

מקדמי אתרים עצמאיים

במקום השלישי

כל איש דיגיטל שרוצה ללמוד להתייעל ולהרוויח יותר

מה בתכלס תלמדו בכנס

בחלק הראשון נלמד:

מאיפה מגייסים את העובדים הראשונים במיקור חוץ?

כמה משלמים להם?

איך מאפיינים להם משימות?

איך מגייסים עובדים נוספים?

איך מפטרים עובד?

איך משלמים?

איך מזדכים על ההוצאה?

איך יודעים שבחרנו בעובד הנכון?

איך מייצרים מוטיבציה?

איך מנהלים אותם בצורה נכונה?

עבודת מיקור חוץ עם פיליפיניות היה גיים צ׳יינג׳ר אצלנו בחברה.
מהלך שהטיס את התפוקה בסוכנות, והכפיל את הרווח בהתאם.

אני מכיר עשרות בעלי סוכניות לקידום אתרים ורק אחוז קטן מהם ממנף בצורה יעילה את הכוח של ״עובדים וירטואלים מעבר לים".

המציאות היא כזאת:
רוב בעלי הסוכניות מצפים שמנהל הפרויקטים שלהם יהיה סופרמן, ומתאכזבים לגלות שהוא לא כזה.

ומנסיון?
הבעיה לא נמצאת אצלו (תחליפו אותו רק כדי לגלות את אותה הבעיה בעובד הבא).

אחרי שעברו אצלי בחברה עשרות מנהלי פרויקטים ב-8 שנים האחרונות למדתי כלל…

אם אתם רוצים שמנהל הפרויקטים שלכם יהיה סופרמן:
אתם חייבים לספק לו סביבה שתאפשר לו להיות כזה.
נקודה.

ועוזרת אישית צמודה מהפיליפינים?
זה בדיוק הצעד הראשון בדרך לסביבה כזאת.

המהלך הזה היה כל כך רווחי עבורנו שהיום הצמדנו לכל מנהל פרויקטים עוזרת אישית מהפילפינים.

הן עובדות נון סטופ סביב השעון.
ואנחנו משלמים להן $2.5 לשעת עבודה (בקושי $400 למשרה מלאה).

הסכום הקטן הזה מאפשר לכל מנהל פרויקטים לקבל מכפיל כוח צמוד שמאפשר לו בקלות לספק תוצאות ליותר לקוחות בו זמנית.

וזה?
מגדיל בצורה ישירה את הרווח בסוכנות.

בקיצור:
עבודה נכונה עם עובדים וירטואלים היא מכפיל כוח בעלויות אפסיות.
מה שאומר, יותר רווח לכם בשורה התחתונה.

בחלק השני נלמד:

איך להוציא מדיגיפארם את המקסימום?

איך לבחור מאילו אתרים כדאי לקבל קישורים?

איך לבנות פרופיל אנקורים נכון?

איך לבחור את האתרים הנכונים ביותר שיקשרו לאתר שלנו?

הדובדבן שבקצפת.
גיים צ׳יינג'ר מעמק הגיים צ׳יינג׳רים.
ה-ג׳וקר הסודי.
(טוב הוא לא כל כך סודי כבר).

אם יש כלי אחד שיכול להפוך מנהל פרויקטים לסופרמן,
ולהכפיל באופן ישיר את הרווחיות בסוכנות שלכם…
זה הדבר הבא, אז כדאי שתקשיבו.

אחת הסיבות שהצלחנו להפוך לאחת מסוכנויות קידום האתרים המובילות בארץ,
היא שהבנו מוקדם מאוד את המשוואה הבאה:

״הצלחה ארוכת טווח של סוכנות SEO בנויה מהיכולת:
לגרום לכמה שפחות עובדים,
להחזיק כמה שיותר לקוחות,
לאורך כמה שיותר זמן״.

הצלחתם בזה?
יש לכם סוכנות SEO מרוויחה, בריאה ומשגשגת.

אבל יש בעיה.
והיא שכדי להצליח במשוואה הזאת, כל מנהל פרויקטים חייב:

גם להיות יעיל ולעמוד במשימות על האתר,
גם לעקוב אחרי העבודה ולדווח בזמן,
ואחרי כל זה: גם לספק תוצאות משביעות רצון ללקוח.
(קצת סופרמני, כבר אמרנו?)

מספיק שאחד מהפרמטרים לא נמצא:
והלקוח מתלונן, עוזב, או עושה כאב ראש.
וכשיש כמות של לקוחות זה גדל. במכפלות.

(לא פלא שהרבה סוכנויות נתקעות בשלבי הגדילה האלו).

אצלנו בסוכנות הגענו בדיוק לאותה תובנה.
הבנו שכדי להיות סופר רווחיים, אנחנו חייבים מכפיל כוח אולטימטיבי.

כזה שיגדיל דרסטית גם את הכמות וגם את האיכות של התוצאות שכל מנהל פרויקטים יכול לספק ללקוחות.

זה לקח זמן.
ועלה לא מעט כסף.
אבל בסוף הצלחנו.

וככה נולדה ״דיגיפארם״.
מערכת טכנולוגית ביתית להזמנת תכנים וקישורים אונליין.

את דיגיפארם בנינו נטו מהצורך שלנו לקבל את התכנים והקישורים האיכותיים ביותר – בזמן הקצר ביותר.

מה שחוסך עד היום למנהלי הפרויקטים שלנו עבודה מאוד קשה בדרך למקום הראשון בגוגל.

זה נשמע קצת כמו יוהרה,
אבל עם מכפיל כוח כזה פשוט קשה לנו לא לצאת סופר מקצועיים מול הלקוחות.
(חלקם עובדים איתנו כבר מעל 8 שנים ברצף).

ואני לא מדבר על קסם:
אני מדבר על פתרון שמאפשר לכל מנהל פרויקטים גם לחסוך בזמן, וגם לספק תוצאות שיא ליותר לקוחות.
מה שמתורגם באופן ישיר ליותר רווח בכיס.
(זוכרים את המשוואה?).

אה ואגב,
את דיגיפארם החלטנו לפתוח לקהל הרחב.
ועד היום מעל 2,000 מקדמי אתרים מהמובילים בישראל רואים בה כבית להזמנה של אלפי קישורים ותכנים בכל יום.

בדיוק החודש, אריק, בעלים של סוכנות שהזמין עד היום במעל 100,000 ש״ח קישורים, אמר לי:

"מאז שהתחלנו לעבוד עם דיגיפארם, הצלחנו להעלות את מספר הפרויקטים שכל מנהל פרויקט מחזיק ב-50% יחד עם עליה במדד שביעות הרצון של לקוחות החברה. אנחנו כבר לא מסתירים מאיפה מגיעים הקישורים כל חודש, להפך, אנחנו מתגאים בהם!".

וזה מה שקורה ברגע שיש לך מכפיל כוח שאי אפשר לוותר עליו.

אז אם עדיין לא התחלתם לדגפרם, יש מצב שהסוכנות שלכם מפספסת את מכפיל הכוח הכי חזק לרווחיות שיא.

בחלק השלישי נלמד:

איך לשלוח דו"חות אוטומטיים בתחילת כל חודש לכל הלקוחות?

איך להתאים את הדו"ח עבור כל לקוח?

איך למתג את הדו"ח?

איך להשתמש בעוזרת הפיליפינית עבור הדו"ח?

מספר טיפים לניהול לקוחות

אם עוד לא עברתם לתוכנת דוחות אוטומטיים,
כדאי שתעשו את השינוי הזה (ומהר)!

אני זוכר את הימים שהיינו מתעסקים מהראשון לחודש,
עד החמישי/שישי, ולפעמים אפילו ה-7,
רק בניסוחים של דוחות ללקוחות.

המשוואה הייתה:
יותר לקוחות בסוכנות = יותר זמן שמתבזבז על דוחות.

הבעיה היא ששליחת דוחות זה הכרח.
אבל זה לא מכפיל רווח באופן ישיר.
ולנו בתור בעלי סוכנות זה בעייתי.
במיוחד אם אנחנו רוצים גם לגדול וגם להמשיך להרוויח כמה שיותר.

אצלנו אישית זה האט במשך תקופה את התפוקה (וגם את הרווח) עד אותו היום שהחלטנו לעשות שינוי.

היום שהחלטנו להטמיע עבודה עם תוכנה לדוחות אוטומטיים.
משם המשחק השתנה דרסטית.

ברמה שהיום:
במקום שנתעסק בדוחות עד החמישי לחודש,
אנחנו מספיקים להוציא דוחות בראשון, גג בשני לחודש.
וזה הבדל ענק.

אבל זה לא הכל:
כי הנגזרת של המהלך הזה מתוקה הרבה יותר
והיא היכולת של מנהל הפרויקטים לטפל בהרבה יותר לקוחות.

ברגע שהוא מתעסק בעיקר ולא בשטויות שמסביב,
יש לו זמן לפעולות החשובות באמת.
מה שמתורגם באופן ישיר ליכולת שלנו לייצר יותר רווח בכיס.

לסיכום:
יותר דוחות אוטומטיים,
פחות עבודה לא יעילה למנהל הפרויקטים,
יותר רווח בכיס אליכם.

קאפיש?

Life begins at the end of your comfort zone

איך אפשר לקנות כרטיס לכנס?

כרטיס רגיל לכנס + ההקלטה המלאה
₪600
לא כולל מע"מ
הקלטת הכנס בלבד
₪500
לא כולל מע"מ
כרטיס VIP לכנס + 5 קישורים
₪1,500
לא כולל מע"מ
כרטיס VIP לכנס + 20 קישורים
₪3,300
לא כולל מע"מ
כרטיס VIP לכנס + 50 קישורים
₪7,500
לא כולל מע"מ

הצצה לכנסים הקודמים שלנו

לוח זמנים

18:00
התכנסות
18:15
הרצאה מספר 1
18:45
הפסקה
19:00
הרצאה מספר 2
19:30
הפסקה
19:45
הרצאה מספר 3
20:15
סיום
ההפך מלשכוח
לרשום!

כרטיס לכנס היה צריך לעלות
5,000₪ לכל הפחות

בכנס נלמד איך לעבור ממשכורות של 10,000 שקלים לעובד ישראלי למשכורות של פחות מ-2,000 שקלים לעובד במיקור חוץ. חסכון של כ-8,000 שקלים על כל עובד, בכל חודש, שזה אומר 96,000 שקלים בכל שנה!

בנוסף, נלמד איך להצמיד לכל עובד עוזרת אישית כך שב-12,000 שקלים תוכלו לקבל תפוקה של 2 עובדים!

כמו כן, נלמד איך לשלוח דו"חות באופן אוטומטי בעלות נמוכה במיוחד שתחסוך לכם זמן וכסף כל חודש.

ובנוסף, תהפכו למקצוענים על דיגיפארם, מה שיוביל אתכם להגדלה משמעותית של אורך חיי הלקוח הממוצעים של כל אחד מלקוחות ה-SEO שלכם.

שורה תחתונה – מדובר בכנס שיהפוך אתכם ואת העובדים שלכם לפי כמה וכמה יעילים ורווחיים!

כרטיס רגיל לכנס + ההקלטה המלאה
₪600
לא כולל מע"מ
הקלטת הכנס בלבד
₪500
לא כולל מע"מ
כרטיס VIP לכנס + 5 קישורים
₪1,500
לא כולל מע"מ
כרטיס VIP לכנס + 20 קישורים
₪3,300
לא כולל מע"מ
כרטיס VIP לכנס + 50 קישורים
₪7,500
לא כולל מע"מ

מילה של עשהאל

נגן וידאו
רוצחים משימות,
מחסלים אתגרים

שאלות ותשובות

הכנס יתקיים בבית ציוני אמריקה, תל אביב. יום שני 21/8/23 מהשעה 18:00 ועד לשעה 21:00 לערך.

מומלץ לדעת אנגלית לפחות ברמה בסיסית. עם זאת, כיום יש מספיק כלים לתרגום ודרכים להתנהל מול עובדים שלא דוברים את אותה השפה שלנו. בכל מקרה, אנחנו ממליצים על ללמוד אנגלית!

התשלום שאנחנו מדברים עליו הוא 2.5$ לשעה לעבודה נוחה מהבית. מדובר על משכורת שנחשבת גבוהה בפיליפינים ולכן העובדות לא ימהרו לוותר עליה. בנוסף, מההיכרות שלנו איתן, העובדות שם מאוד נחמדות ומסורות. מעולם לא נתקלנו בבעיית אמינות כזו או אחרת בעבודה מול פיליפיניות.

המרוויחים הגדולים יהיו בעלי סוכנויות של SEO. אחריהם נמצאים מקדמי אתרים עצמאיים ואנשי דיגיטל מכל התחומים. כולם יכולים להרוויח מהכנס!

כל מי שיגיע לכנס יקבל הקלטה מלאה.

יוגש כיבוד קל.

חשוב מאוד לרשום את הנקודות מההרצאות. חלק מהדברים יוצגו על מחשב. לא חובה להביא מחשב, לשיקולכם.

כמובן! ככל שמתחילים יותר מוקדם, יותר טוב!