חיפוש

כל היתרונות והסיבות לעבוד עם מערכת דיגיפארם

אתחיל בגילוי נאות. את המאמר הזה על מערכת דיגיפארם ביקשתי דווקא מלקוחה ותיקה שלנו לכתוב. נכון. על פניו זה לא נשמע הגיוני כל כך. בדרך כלל המצב הוא הפוך. אבל אחרי שחשבתי על כך לעומק, הבנתי שהדרך הטובה ביותר להעיד על היתרונות של מערכת דיגיפארם שהשקנו, מערכת מודרנית וחכמה למכירה של קישורים ותכנים, היא באמצעות המשתמשים במערכת עצמם.

אז מפה לשם, אחרי שיחה קצרה, ליאור ישנו – קידום אתרים הסכימה לספר לנו ולכם, על היתרונות הגדולים שמייצרת עבורה המערכת שלנו. וגילוי נאות נוסף ואחרון למאמר הזה: כפי שאתם יכולים לראות, אני מקשר בשמחה גדולה לאתר של ליאור באמצעות המאמר הזה, בין היתר כי אני מאמין ברצינות ובמקצועיות של ליאור (ומדי פעם שמח גם להתייעץ איתה על נושאים מקצועיים – אבל זה כבר לפעם אחרת).

אם כך, ניגש לעניין, ברשותכם. למה כדאי לכם לעבוד עם דיגיפארם על מנת לרכוש קישורים ישראליים, קישורים בינלאומיים ותכנים איכותיים ופשוטים לאתרים שאתם מקדמים? מעביר את רשות הדיבור (או הכתיבה) אל ליאור, ומכאן היא תיקח את זה…

עשר סיבות לכך שאני לקוחה מרוצה של דיגיפארם, המערכת להזמנת קישורים ותכנים מבית עשהאל דרייר:

הצצה למערכת דיגיפארם
הצצה למערכת דיגיפארם

סיבה מספר 1: איכות

בואו נשים את הדברים על השולחן: קל מאוד להתאכזב מהזמנת תוכן באינטרנט. יש כל כך הרבה היכן לטעות. הניסוח, ההקפדה על תחביר נכון, כתיבה לעצם העניין, העברת מסרים בצורה נכונה, שמירה על סגנון קליל וזורם, שלא ירדים את הקוראים כבר בפסקה הראשונה.

זאת הסיבה שאני מעדיפה להעביר את הטיפול באיכות לגורמים שכבר צברו ניסיון בתחום. שהם עובדים מול מאגר כותבים שהם סומכים עליהם. שמנפים באופן עצמאי כותבי תוכן פחות איכותיים. במילים אחרות – אני מעדיפה להתגלח על הניסיון של אחרים, ולקבל מוצר סופר איכותי כבר בהזמנה הראשונה.

סיבה מספר 2: פחות התעסקות

כל מי שהזמין פעם תוכן איכותי מכותב תוכן, יודע עד כמה התהליך הזה יכול להיות מתסכל. גם אם כותב התוכן הוא בעל ניסיון בתחום, להסביר לו בדיוק מה אני צריכה, לבצע הגהה ולוודא שהתוכן שיצר ראוי להטמעה באתרים שלי – אלו פעולות שדורשות זמן, וזמן, כידוע אין לי, אחרת לא הייתי פונה לקבל שירותים מעשהאל.

בהיבט של קישורים ישראלים וקישורים בינלאומיים העניין הזה בא לידי ביטוי בצורה משמעותית עוד יותר: חישבו על הפעם האחרונה שהתעסקתם עם החלפה או רכישה של קישורים, ותבינו עד כמה מערכת שעושה זאת באופן אוטומטי ומנגישה ללקוח בקצה את כל הנתונים להם הוא זקוק, כולל כתובת אתר היעד, היא נכס שמייצר תועלות רבות וחוסך התעסקות מיותרת.

סיבה מספר 3: סקייל גבוה

מצאתם כותב תוכן איכותי? מעולה. האם הוא זמין עבורכם גם בהיקפים גדולים? בפרקי זמן קצרים? בסופו של יום, מדובר באותו משאב שמייצר עבורכם ערך, והוא, מן הסתם, בן אדם עם אילוצים, סידורים וסדרי עדיפויות. מעבר לכך, האם הייתם רוצים לקבל תוכן מכותב, איכותי ככל שיהיה, גם אם עבד לפני כן במשך שמונה שעות רצופות של כתיבת תוכן? באיזשהו שלב, יעידו על כך כותבי תוכן רבים, המוח מפסיק לתפקד באותה רמה…

זאת רק אחת הסיבות שהביאו אותי להשתמש בשירות של מערכת דיגיפארם: היכולת להזמין כמה תוכן שאני רוצה, בפרקי זמן קצרים, ולהשאיר את אתגר מציאת הכותבים הרלוונטיים, לחברה עצמה.

סיבה מספר 4: יכולות גיוון מול מספר כותבים

מי שמזמין תכנים רבים עבור עצמו או עבור קהל הלקוחות שלו, מכיר את תופעת התוכן בעל הטון האחיד. כאשר כותב תוכן בודד נדרש לייצר עבורכם תכנים רבים, הוא לרוב יכלול בתהליך הכתיבה מניירות המאפיינות אותו, סגנון ייחודי המתאים לו, הומור שהוא באופן אישי מתחבר אליו, ואם לשים את הדברים על השולחן, למרות שהאחידות הזאת יכולה לשדר משהו אותנטי, היא לא תמיד מתאימה לכל אחד. אז התקשרות מול עשהאל באמצעות מערכת דיגיפארם תאפשר לכם לגוון את התכנים שאתם מקבלים.

סיבה מספר 5: מהירות

ההתחייבות של עשהאל באמצעות מערכת דיגיפארם היא לספק לי את המאמרים בתוך שבוע. לרוב, אני מקבלת אותם בתוך יום או יומיים. יש טעם להסביר למה אני לקוחה מרוצה?

סיבה מספר 6: הזמנה אוטומטית

ההזמנה של תכנים איכותיים, תכנים פשוטים, קישורים ישראליים וקישורים בינלאומיים מתבצעת ללא מגע יד אדם, בלי נוכחות של נציג שירות, בלי עיכובים מיותרים ובלי המתנה. נוח מאוד.

סיבה מספר 7: בכל שעה מכל מקום

מאחר והמערכת פעילה בכל שעות היממה, ואפשר באמצעותה לסגור מעגל ולבצע את כל תהליך ההזמנה, היא גם מאפשרת לכל אדם לבצע את ההזמנה בזמן ובמקום שנוח לו לעשות זאת. ניתן להזמין תכנים באמצעות מחשב וכמובן גם באמצעות המכשיר הנייד.

סיבה מספר 8: יכולת לטעון קבצים גדולים

עוד יתרון שידבר אולי אל מזמיני התכנים בהיקפים גדולים משלי, הוא היכולת לטעון אל המערכת קובץ אקסל (ניתן להוריד טמפלט מהמערכת ולמלא אותו), כדי להפוך הזמנה של תכנים רבים ומגוונים לקלה ואפקטיבית ביותר.

סיבה מספר 9: יכולת לרכוש קרדיטים ולהתנהל על פי הצורך

באמצעות מערכת דיגיפארם אני יכולה לרכוש קרדיטים, שמאפשרים לי להזמין בזמני הפנוי תכנים איכותיים, תכנים פשוטים, קישורים ישראליים, וקישורים בינלאומיים. אני ממש מקווה שעשהאל לא יטרח ויקרא את השורות האלה, אבל אני נוהגת לרכוש קרדיטים במבצע, ולנצל אותם בזמן שמתאים לי…

סיבה מספר 10: שקיפות ואחריות

אחת הסיבות שאני כל כך מתחברת לשיטת העבודה הזו של עשהאל ומערכת דיגיפארם, היא העובדה שהכל שם, הכל שקוף ואין משחקים. אני רוצה להזמין קישור? אני יכולה לראות את אתר היעד וכל המדדים הקשורים אליו. אני רוצה להזמין תוכן? אני יודעת בדיוק מהו תאריך היעד שבו אקבל את התוכן הזה. ודאות היא חלק בלתי נפרד מניהול עסק.

למערכת דיגיפארם: https://shop.w3c.org.il

דיגיפארם מבית עשהאל
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים