חיפוש

יש לי חלום! (והוא קשור בניהול וקידום אתרים)

יושבים?

דמיינו את המצב הבא:

אתם נכנסים לדיגיפארם, ומבצעים את ההזמנה התקופתית שלכם כדי לממש את אסטרטגיית התוכן שלכם.

כעבור מספר ימים, אתם מקבלים את המייל המוכר שמציין כי החומרים מוכנים.

במקום לפתוח את המייל, לוודא כי ההזמנה שלכם בוצעה במלואה, ולהעביר את המייל הלאה אל מזיני התוכן שלכם, אתם עושים משהו שלא האמנתם שתעשו במהלך יום עבודה: אתם יוצאים מן המשרד והולכים לשתות קפה איכותי בבית הקפה החדש שנפתח בסביבה הקרובה.

למה שתעשו דבר מוזר שכזה?

משום שדיגיפארם שוב מעלה הילוך בתחום השירות, ומספקת לכם שירותי תוכן מקצה לקצה. מהיום, אתם כבר לא צריכים לדאוג לשום דבר פרט לביצוע ההזמנה. מה זה אומר בפועל? המשיכו לקרוא.

 

שירותי תוכן מקצה לקצה – הבשורה הבאה בעולם של קידום אתרים

לפני שנסביר על השירות המיוחד שאנחנו משיקים כאן בדיגיפארם, ועל הבשורה שהוא מביא איתו לעולם קידום האתרים, בואו נדבר רגע על פרויקט קידום אתרים כמכלול.

פרויקט קידום אתרים מכיל בתוכו אינספור פעולות, שיחד, כאשר הן מבוצעות בתזמור נכון ובמסות משמעותיות, מצליחות לייצר אפקט ולשפר את הנוכחות של המותג בדפי תוצאות החיפוש, עבור שאילתות רלוונטיות של גולשים.

אבל את הפעולות האלו, את אינספור הפעולות האלו, אפשר, בעיקרון, לחלק לשני סוגים עיקריים:

  1. הראשון הוא פעולות רפטטיביות, מונוטוניות, שלא דורשות יצירתיות וחשיבה, אלא בעיקר התמדה, השקעה נכונה, עקביות ואיכות ביצוע.
  2. הסוג השני הוא פעולות שדורשות חזון, יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה, קבלת החלטות עסקיות, תעדוף נכון ועוד.

ועכשיו נשאלת השאלה, באיזה חלק הייתם רוצים להשקיע את הזמן שלכם כבעלי עסק?

האם אתם מעוניינים לבצע הזנות חוזרות של תוכן איכותי בתוך האתר, כולל שיוך נכון לקטגוריות, הטמעת תמונות וקבצי שמע, טיפול בכותרת המטא ובתיאור המטא וכו׳?

או שאולי אתם רוצים להשאיר את העבודה הזאת, עבודה שקל לייצר באופן סדור, למדוד ולבקר, למקצוענים שמכירים אותה היטב וחיים אותה יום יום, ולהתרכז במה שבאמת חשוב לעסק: יצירת הבידול האמיתי מול סביבת התחרות והיכרות של מנועי החיפוש עם אותו בידול עסקי שכזה?

 

אילו שירותים דיגיפארם יודעת לספק בהקשר הזה של אסטרטגיית התוכן של האתר?

כשאנחנו, בדיגיפארם אומרים מקצה לקצה, אנחנו באמת מתכוונים לכך.

הנה חלק מן השירותים שתוכלו למצוא אצלנו בדיגיפארם, כאשר אתם באים לממש את אסטרטגיית התוכן שלכם:

 

שירות מספר 1: ייעוץ חינמי לעסקים שמעוניינים לקדם את העסק שלהם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים

במסגרת השירות הזה תוכלו ליהנות משיחה מעמיקה עם מומחה קידום אתרים מבית דיגיפארם, שיסייע לכם לעשות אחת ולתמיד סדר בבלאגן, ובהקשר הזה של אסטרטגיית התוכן, לגבש רשימת נושאים שעליהם תירצו לייצר תכנים רלוונטיים. אם לא ציינתי זאת עד עכשיו חוץ מהכותרת אבהיר כאן עכשיו: מדובר בשיחה חינמית, שבה אנחנו משקיעים משאבים רבים, אבל היא לא שיחה שאמורה להפך בשום שלב לשיחת מכירה, שבה דוחפים לכם מוצרים או שירותים שאתם לא זקוקים להם.

תיאום שיחת ייעוץ עם מומחה SEO

 

שירות מספר 2: ביצוע הזמנה אוטומטית עם חווית משתמש מדהימה

אנחנו, בדיגיפארם, יודעים עד כמה חשובה לכם חווית המשתמש בכל הקשור להזמנה של שירותים דיגיטליים.

בלי חווית משתמש מעולה, זה באמת היה יכול להיות מעט מביך להיקרא סוכנות דיגיטל, ולספק שירותים של סוכנות נייר.

כך או כך, אצלנו תוכלו להזמין תכנים אונליין, בלי לשוחח עם נציג אנושי, בכל שעות היממה, וגם לתזמן את ביצוע העבודות עצמן.

כמו כן, תוכלו לבצע הזמנות בהיקפים גדולים באמצעות הזנת ההזמנה שלכם בקובץ עם פורמט מוסכם מראש, שתוכלו להוריד מדיגיפארם עצמה.

חיסכון בזמן ובכאב ראש כבר אמרנו?

הזמנות גדולות דיגיפארם

 

שירות מספר 3: בחירה והטמעה של תמונה איכותית במאמר

אם גם אתם מבינים כי כי אתר מבוסס טקסט בלבד לא באמת יכול להתקיים, ועל מנת לשבור את רצף האותיות המרצדות על המסך, חשוב להטמיע באתר תמונות איכותיות, קלות משקל, כאלו שיגבירו את מעורבות הגולשים, אך לא יפגמו בחווית הטעינה של עמודי האתר, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו בדיגיפארם, ואנחנו יותר מנשמח לסייע לכם לסגור לעצמכם את הפינה: לבחור תמונה מתאימה, לכתוב לה תגית אלט מתאימה, ולהטמיע את התמונה הזאת באתר בעמוד הנכון, תוך ביצוע בדיקות רגרסיה, שמטרתן לוודא שלא קרה שום דבר לאתר.

פיצרים חדשים בדיגיפארם

 

שירות מספר 4: הטמעת קובץ שמע

פעמים רבות, קובץ שמע באתר נועד להנגיש את התוכן הטקטואלי המצוי באתר גם לעיוורים או לבעלי לקויות ראיה. במקרים אחרים, הטמעה של קובץ אודיו יכולה לסייע לגולשים להכיר פורמטים נוספים, ולבעלי האתר, להשיג זמן ממושך יותר של ביקור גולשים באתר, תוך הגברת המעורבות שלהם בנעשה באתר.

 

שירות מספר 5: הטמעת כותרות מטא ותיאורי מטא באתר

תוכלו לפנות לדיגיפארם על מנת לממש את זכותכם ליהנות משירות נוסף בתוספת תשלום: הזנה של תגיות מטא ובפרט תגית כותרת מטא ותגית מטא תיאור. יכולה לשפר לאין ערוך את הנראות של עמודי האתר השונים בדפי תוצאות החיפוש.

 

מדוע כדאי לבצע אוטומציה מקצה לקצה של אסטרטגיית התוכן שלכם באמצעות דיגיפארם?

לא אלאה אתכם: יש מגוון של סיבות מדוע כדאי יהיה לכם להזמין תוכן ולבצע אוטומציה מקצה לקצה של עולם התוכן, דווקא מול חברת דיגיפארם.

אלו חלק מן הסיבות:

 

סיבה מספר 1: חיסכון בזמן

אני באמת מאמין שאין לי כל כך דרך להסביר את הסעיף הזה, בלי להישמע מנותק: כאשר גוף מקצועי שזוהי ההתמחות שלו, מבצע עבורכם את העבודה מקצה לקצה, אתם פשוט חוסכים זמן. זמן ו…אוקיי, גם כאב ראש.

 

סיבה מספר 2: תעדוף נכון

כאשר אתם מקדישים יותר חלק מן הזמן שלכם לפעילות יצירתית, מקורית, וכזו שמייצרת ערך מוסף גבוה למותג, אתם ממקסמים, למעשה, את תוצאות תהליך הקידום. יש פעולות, בואו נשים זאת על השולחן, שרק אתם כבעלי עסק, יכולים לבצע. זאת, משום שאתם אלו שמכירים את העסק שלכם טוב יותר מכולם, את הדרך שבה אתם מתלבשים, מתאפרים ועוד. זוהי, למעשה, שגרת עבודה לכל דבר ועניין.

 

סיבה מספר 3: בקרה אנושית

כאשר אתם מייצאים את עבוד ההזנה לעובדים מטעמכם או מטעם חברה המספקת לכם שירות, אתם נסמכים על כך שמישהו מן החברה מולה התקשרתם, מבצע את הבקרות הדרושות. אלא שפעמים רבות, לא אתם ולא החברה מולה אתם מתקשרים טורחים לבצע את הבקרות האלו, בעיקר משום שמדובר בעסק שמוסיף לצד ההוצאות או ההשקעות, אבל זהו לא הצד הנכון שאותו אנחנו רוצים להגדיל.

אנחנו בדיגיפארם, מציעים לכם לשכוח מבקרות – משום שהן תבוצענה לגמרי על ידנו.

אנחנו מבצעים בקרה מדגמית על התכנים העולים לאתרים השונים, ויודעים להציע סט של כלים שיתמכו ויחזקו את הקשר שלכם עם עולם הסייבר.

 

סיבה מספר 4: גורם מטפל יחיד

דמיינו עכשיו מצב שבו הייתם נדרשים לפנות לאינספור גורמים כדי לוודא שהתוכן הוזן כראוי. מכותב התוכן ביקשתם שידגיש מידע מסוים, ממזין התוכן שטרח והעתיק את התוכן כולל ההדגשה במקור למקום הנכון, ואת מזין התוכן סביר שתדגמו גם על שיוך מתאים של התוכן לקטגוריות הנכונות.

כשישנם הרבה גורמים מטפלים, יותר סביר שתתרחשנה תקלות, וגם יותר סביר שגורם אחד, אתם יודעים, אנחנו בכל זאת ישראלים, יאשים את הגורם האחר.

בדיגיפארם כל זה לא קורה. אנחנו מספקים לכם אחריות על איכות העבודה. עד היום, הקפדנו שאף פעם לא יהיו לנו לקוחות לא מרוצים.

 

לסיכום

בשורה חדשה בעולם הדיגיטל וקידום האתרים מתדפקת על דלתותיהם של יותר ויותר עסקים בישראל, עם מסר מרכזי וברור: תנו לנו להתעסק בעבודה המונוטונית ושגרתית, ולכן תתפנו ליצירת ערך מוסף אמיתי, מבדל ואיכותי לעסק שאתם מנהלים.

למערכת דיגיפארם: https://shop.w3c.org.il

שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים