חיפוש

איך לעשות כסף באינטרנט (מהבית) – 10 דרכים

כל מי שעבד במשך יותר מחמש דקות בארגון גדול, יודע עד כמה נורא הדבר הזה יכול להיות. הפוליטיקה הארגונית, הנהלים הפנימיים, סבבי האישור האינסופיים והבלתי נגמרים על החלטות שכל ילד בגן חובה יכול לקבל – כל אלה מוציאים לגמרי את הרוח מן המפרשים של עובדים זוטרים וגם לא מעט מנהלים גם יחד. ובמציאות כזאת, גם לא פשוט להתקדם. מגוון התפקידים הפתוחים שמתנהל עליהם מכרז אמיתי והם באמת שווים את המאמץ הוא אפסי. לעובד הצנוע, אם כן, לא נותרת ברירה אמיתית, אלא לחפש אפיקי הכנסה נוספים ברשת האינטרנט. היכולת לעבוד מן הבית, בשעה שנוחה לעובד ובסיטואציה המותאמת ביותר לצרכים שלו, היא אולי היתרון המרכזי ביותר שמציעה לנו היום רשת האינטרנט. זאת הסיבה, שרציתי לשתף אתכם בכמה מן הדרכים שבהן אנשים שרוצים לצאת קצת מן הקופסה של משרד בארגון גדול, יכולים לנקוט בהן, על מנת להגדיל את ההכנסה לבית. אז, בלי לקשקש יותר מזה, בואו נתחיל.

 

כתיבת תוכן

עם גדילת הפעילות בערוצי השיווק מבוססי התוכן, גדל גם הביקוש לכותבי תוכן מנוסים. אם את או אתה מקצועיים בתחומכם, פיתחתם מומחיות לאורך שנים בנישה מסויימת ומסוגלים ללמוד מהר, הרי שכתיבה של תכנים לעסקים שמבקשים לקדם את עצמם, יכולה להיות פתרון מעולה בשבילכם לצורך השלמת הכנסה.

ישנם לא מעט פורומים וקבוצות פייסבוק אשר מחפשים בהם כותבי תוכן בעלי ניסיון. אם אתם הולכים בכיוון הזה, הקפידו לתמחר את עבודת הכתיבה בהתאם למה שאתם חושבים שמגיע לכם. אל תיבהלו מן המחירים הנמוכים שמציעים בעלי אתרים לכותבי תוכן.

בעולם כתיבת התוכן ישנן מספר נישות, וזאת אחת הסיבות לפערים הגדולים בתמחור שירותי הכתיבה. כתיבה שיווקית אינה דומה לכתיבת מאמרי SEO, שבעצמה אינה דומה לכתיבת מאמרי עומק וכך זה ממשיך, כמובן.

לכן, העצה הטובה ביותר בהקשר הזה, היא למצוא את תת הנישה המתאימה לכם ביותר בעולם התוכן, כזאת שבעלות תועלת תהיה שווה את המאמץ מבחינתכם, ותתאים לזמן הפנוי שיש ברשותכם, ואז כמובן להתחיל לספק שירותי כתיבת תוכן איכותי בנישה הזאת.

 

הקמת נכסים דיגיטליים לצורך הוצאת קישורים

כל מי שעוסק בקידום אתרים מודע לצורך של לקוחות בבניה איכותית של פרופיל הקישורים החיצוניים המפנים לאתר בית העסק. מקובל יהיה לומר שקישורים הם עדיין פקטור חשוב ומרכזי ביכולת של אתרי אינטרנט להתקדם בדפי תוצאות החיפוש השונים.

בהקשר הזה, קישורים שמקבל אתר כחלק מתהליך הקידום מתקבלים, בדרך כלל, משני מקורות עיקריים: אתרי לקוח ואתרי תמיכה. אתרי לקוח הינם אתרים המייצגים בתי עסק לכל דבר ועניין. אתרי תמיכה הינם אתרים ייעודיים שמטרתם הוצאת קישורים לאתרים אחרים באותה נישה.

אם אתם מעוניינים לבנות לעצמכם נכסים דיגיטליים מניבים, תוכלו להקים, בלי לצאת מן הבית, אתרי תמיכה, להשקיע בתוכן, בעיצוב ובקידום שלהם, ובשלב מאוחר יותר, למכור באמצעותם קישורים לאתרים רלוונטים בתחום.

חשוב יהיה שתקפידו, בזמן בניית אתרי התמיכה, לשוות להם מראה כמה שיותר אותנטי, ולהתייחס אליהם כאתרים שלכם לכל דבר ועניין. גם אנו מציעים שירותי קניית קישורים.

 

הקמת נכסים דיגיטליים לצורך מכירת לידים

לבעל מקצוע אשר מקים עסק, לא תמיד יש את הפנאי הדרוש על מנת להקים אתר אינטרנט ייעודי, למלא אותו בתכנים, ולקדם אותו בערוצי קידום ממומן או קידום אורגני. בעל העסק הזה טרוד ועסוק בעיקר בבניה של העסק: במציאת לקוחות חדשים, ברכישה של ציוד, בהסדרה של לוגיסטיקה בעסק ועוד.

זאת הסיבה, שלא מעט בעלי עסקים, נפנים לתהליך של קניית לידים. ליד הוא הפניה אל לקוח פוטנציאלי שהביע עניין במוצר או שירות. כאשר בית עסק כזה רוכש לידים מספק לידים, הוא מקצר באופן משמעותי את הזמן הדרוש לו על מנת להגיע למתעניינים בתחום, ויכול למקד את עיקר המשאבים שלו בעסק עצמו.

ובכן, אם אתם מחפשים דרך לעשות כסף מהבית, הקמת אתרים שישמשו לצורך מכירת לידים, יכולה להיות בהחלט פיתרון מצויין מבחינתכם.

מה תידרשו לעשות? למצוא נישה שבה יש לכם יכולת להקים אתר עם תוכן משמעותי, לקדם את האתר הזה בערוצי שיווק מגוונים, להתקשר מול ספק רלוונטי שמעוניין בפרטי הלקוחות הפונים לאתר, ופשוט לבצע הפניה באמצעות האתר אל פרטי הקשר של בעל המקצוע.

חשוב יהיה לציין: תהליך הקמת נכסים דיגיטליים לצורך יצירת לידים הוא תהליך ממושך, וצריך להתבצע רק לאחר מחקר מעמיק שביצעתם בתחום שבו אתם עתידים לפעול.

 

בניית אתרים

בוני אתרים, בטח כאשר מדובר באתרים קטנים יחסית, הם ספקי שירותים שלא נדרשים, בדרך כלל, לצאת מן הבית לצורך יצירת הכנסה לבית. ישנן מגוון גדול של פלטפורמות שמאפשרות בניה נוחה ופשוטה של אתרי אינטרנט, בקלות ובפשטות, ומגוון גדול הרבה יותר של תוספים והרחבות לכל גחמה של הלקוח.

בניית אתרי אינטרנט היא מקצוע לכל דבר ועניין, ומערבת התקשרות מול הלקוח לצורך ביצוע אפיון ראשוני, תכנון האתר, איסוף הדרישות הטכניות, ניתוח המתחרים, עיצוב האתר ועוד.

 

עיצוב אתרים

אם הזכרנו בסעיף הקודם את תהליך הבניה של אתרים, הרי שחלק בלתי נפרד הוא תהליך עיצוב של אתרי אינטרנט. אם ניחנתם בחוש עיצובי – התמזל מזלכם! תוכלו לספק, מעל גבי רשת האינטרנט, בלי לצאת מן הבית, שירותי עיצוב וסידור של אתר, שיסייעו ללקוח למתג ולמצב את העסק שלו ביתר קלות.

אגב, תהליך עיצוב לא חייב להתייחס לאתר כולו. בהחלט ייתכן שלקוחות יבקשו מכם לעצב עבורם רק לוגו, או רק דף נחיתה. מובן מאליו, שהתמחור שלכם יצטרך לקחת בחשבון את היקף העבודה שמזמין הלקוח, ואת כמות השעות שתזדקקו להן על מנת להשלים את המלאכה.

 

קידום אתרים אורגני

טוב. הגענו לפייבוריט שלי 🙂

קידום אתרים אורגני הוא תהליך מתמשך ומורכב, שמצריך ידע טכנולוגי ועסקי והתעדכנות שוטפת בכל הקשור לעולם ה – SEO, אולם אחד היתרונות המרכזיים שלו, הוא שניתן לבצע אותו גם מהבית.

אם אתם מעוניינים להגדיל את ההכנסה החודשית לבית, ומתמחים במתן שירותי קידום אורגני, אין ספק שתוכלו להציע שירותים שונים בהקשר הזה, כמו בניית פרופיל קישורים, ביצוע אופטימיזציה לאתרים, כתיבת תוכן איכותי, שיפור חווית המשתמש באתר ועוד.

 

ניהול קמפיינים ממומנים

אחת הדרכים שבאמצעותן יכולים עסקים להגיע אל קהל היעד שלהם, היא ניהול קמפיין פרסומי במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות. ניהול קמפיין כזה דורש ידע, ניסיון ומיומנות, אולם מתאפשר, כמובן, מהבית, ללא כל צורך במשרד פיסי.

אם אתם בעלי ניסיון בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, או במנועי החיפוש כמו גוגל, תוכלו להציע את השירותים שלכם לבעלי עסקים שמעוניינים לקבל תוצאות מיידיות, ואינם רוצים להתקשר מול חברת פרסום, שלרוב לוקחת נתח גדול מתקציב הפרסום לצורך התפעול השוטף שלו.

 

ניהול מוניטין

שירות נוסף שתוכלו לספק ללקוחות שלכם מן הבית הוא שירות ניהול מוניטין. בהקשר הזה, ניהול מוניטין מתייחס, בדרך כלל, לדחיקה של תוצאות שליליות ממנועי החיפוש, או ביצירת באז סביב מותג, חברה או אדם, בתקופה שקודמת להשקה חשובה או כנס חשוב.

ניהול מוניטין מצריך ידע, מיומנות ולא מעט סבלנות, אולם גם הוא, בדומה לשירותים אחרים שהוצגו כאן, הוא שירות שתוכלו לספק מן הבית, מה שיסייע לכם להגדיל את ההכנסה החודשית.

 

שיפור מהירות אתרים

נישה מאוד מסויימת בתחום הדיגיטל, אולם כזאת שהביקוש אליה הולך וגדל בשנים האחרונות היא נישת שיפור המהירות של אתרי אינטרנט. זה לא סוד שבעלי עסקים היו מעוניינים לייצר ללקוחות שלהם את חווית השימוש הטובה ביותר באתר, על מנת לשכנע אותם להישאר זמן רב ככל האפשר באתר, ולבצע רכישות שונות.

האצת אתרי אינטרנט היא מקצוע של ממש. ניתוח צווארי הבקבוק במהלך טעינת עמודי האתר, אופטימיזציה של תמונות לצורך שיפור תהליך הטעינה שלהן, ייעול ושיפור אפקטיביות הסקריפטים השונים שרצים באתר – כל אלה חלק בלתי נפרד מעבודתו של מי שבוחר לעסוק בשיפור מהירות אתרים.

מובן, שגם פעילות כזאת היא פעילות שתוכלו לבצע מן הבית, ובטח ובטח שאין צורך בסוג כזה של פעילות להפגש עם הלקוח.

 

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי הוא לגמרי תהליך שיכול להתבצע טלפונית או בהתכתבות תוך ניתוח פעילות העסק ואיכות הנכסים הדיגיטליים שלו. יועץ עסקי שמספק שירותים לבית עסק יכול להתמקד באיזורים שונים של העסק: הפחתת הוצאות בעסק, הגדלת ההכנסות, הרחבת קהל היעד, שיפור ביצועים, שיפור שיעורי המרה, שיפור תסריטי המכירה ועוד ועוד.

אם אתם יועצים עסקיים מנוסים תוכלו להציע שירותי ייעוץ אונליין, שעשויים במקרה זה, להוזיל את העלות עבור הלקוח (אתם לא נדרשים לנסוע אליו, לא נדרשים למצוא חניה, לא נדרשים לחזור למשרד, והזמן שלכם ששוה כסף, יכול לשמש כמרכיב עיקרי בחיסכון).

 

לסיכום

עובדים בארגון גדול ומשמים שמוציא לכם את החשק לחיות? יש פתרון! לא מעט אפשרויות מציעה לכם רשת האינטרנט לייצר כסף מן הבית. ביחרו את הנישה שמתאימה ביותר ליכולות ולצרכים שלכם. ואז צאו לדרך. פשוט בצעו ניסוי כדי לראות האם זה מצליח מבחינתכם. אין לכם באמת מה להפסיד מכך.

ועצה קטנה: אל תתייאשו אחרי הניסיון הראשון שכשל. מציאת הנישה המתאימה לכם ביותר היא תהליך שלוקח זמן, לפעמים יותר ולפעמים פחות. אל תסתכלו בייאוש אל עבר קולגה שהצליח בזמן שאתם נכשלתם. ממש לא. נסו ללמוד מכך ולצמוח מכך.

הכנסה נוספת שניתן לייצר מן הבית תאפשר לכם לחיות ברווחה כלכלית, ותצמצם עלויות הכרוכות בהקמה של עסק פיזי.

לחלוטין לא. כדאי מאוד שתהיה איזושהי אוריינטציה טכנולוגית כדי להצליח ולגבות כסף וכן לשווק ללקוחות, אבל מעבר לכך, תוכל לעסוק בכל מקצוע שניתן למכור במסגרתו מעל גבי הרשת.

בהחלט. הקמת נכסים דיגיטליים יכולה לאפשר לכם למכור שטחי פרסום, קישורים או לידים בהמשך.

היכנסו למאמר השלם ולימדו כיצד תוכלו בעצמכם לייצר הכנסה נוספת מהבית.

איך לעשות כסף באינטרנט (מהבית) - 10 דרכים
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

מנכ"ל חברת קידום אתרים ואפיליאצייה המונה כ-125 עובדים ומאות לקוחות בפריסה עולמית, מייסד דיגיפארם - חנות אונליין להזמנת תכנים וקישורים עבור אנשי SEO, מייסד רובולינק - אפליקצייה לבדיקת מיקומים חינם לאנדרואיד ולאייפון, מוביל את קבוצת אנשי ה-SEO הגדולה בישראל בפייסבוק ובווטסאפ.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

המדריך המלא להקמת אתרי לידים

בואו נשים את הדברים על השולחן: אין מי מאיתנו שלא מחפש דרכים קלות, יחסית, וחוקיות, כמובן, לייצר כסף. גם אם לא מדובר בהכנסה שניתן להסתמך

כדאי להשקיע ב-SEO בזמן מלחמה?

מדינת ישראל נמצאת במלחמה (נכון להיום – 6.11.23). אני כותב את זה בגוף ראשון כמי שלוקח בה חלק פעיל. אין ספק שמלחמה היא עניין מורכב

בדיקת מהירות אחסון אתרים קלאודוויז
עשהאל דרייר
היי כאן עשהאל ואני רוצה להמליץ לך באופן אישי לפתוח שרת בקלאודוויז ולהנות מאתרים מהירים, תמיכה 24/7 וממשק נוח. אני מאחסן למעלה מ-400 אתרים בעצמי וממליץ בחום ובלב שלם, לאחר מספר שנות ניסיון
תוכנת מעקב הדירוגים הטובה בעולם!
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
הטבה לגולשי האתר:
14 ימי ניסיון ו-25% הנחה לחודשיים