איך לעצב עמוד קטגוריה באלמנטור

למה כל כך חשוב לעצב את עמודי הקטגוריה

מאחר והמבנה ההיררכי של אתר וורדפרס באופן דיפולטיבי הוא שהקטגוריות הן חזקות יותר מהעמודים, כדאי לנצל זאת ולעצב את עמודי הקטגוריה בצורה טובה ולא להישאר עם ברירת המחדל (תצוגת הפוסטים באותה קטגוריה בלבד).

לשם ההבנה: אם יש לנו למשל פוסטים כאלו:

  1. בדיקת קוד משרד הבריאות שווה לכם חסכון של אלפי שקלים בחודש בשהות ההורה בבית האבות.
  2. לעת זקנה: טיפול סיעודי והחלפות חלקים בגוף – כל המידע.

ושני הפוסטים תחת קטגוריית "טיפול סיעודי", כך יראו פירורי הלחם של הפוסטים:

פירורי לחם פוסטים

 

כפי שניתן לראות, הקטגוריה "טיפול סיעודי" מקבל הרבה כוח מכל פוסט שנמצא בתוכה באמצעות פירורי הלחם, חבל להעביר את כל הכוח הזה לעמוד שמציג רק פוסטים.

אם היינו מעצבים את הקטגוריה בצורה כזו שתציג את כל המידע לרבות סרטונים, תמונות וכדומה – הסיכוי שלה להגיע גבוהה בתוצאות החיפוש – מצוין.

בסופו של יום, זה כל כך פשוט לעצב עמודי קטגוריה שזה פשוט פשע שלא להשתמש בזה.

עמוד קטגוריה הוא עמוד שמכיל תוכן ופוסטים ששויכו לקטגוריה הזאת, ומהווה למעשה אגרגטור של תוכן בנושא המרכזי שבו הוא עוסק.

לרוב נחשבים עמודי קטגוריה כעמודים חשובים יותר מן העמודים הפנימיים באתר, ולא מעט פעמים הגולשים נוחתים בעמודים אלו. זאת הסיבה, שעיצוב מקצועי שלהם יישפר באופן משמעותי את חויית המשתמש.

היכנסו כעת למאמר המלא וצפו בסרטון מושקע שיסביר לכם כיצד לעצב את עמוד הקטגוריה באמצעות אלמנטור.

בהחלט. באתר תמצאו מגוון רחב של טיפים נוספים בתחומים רבים הקשורים בניהול וקידום אתרים. 

 

איך לעצב עמוד קטגוריה באלמנטור
שלחו לחבר קישור למאמר, הוא חייב לקרוא אותו!
שלחו לחבר קישור למאמר
הוא חייב לקרוא אותו!
תמונה של עשהאל דרייר
עשהאל דרייר

עשהאל דרייר, יזם ומוביל את קהילת מקדמי האתרים הגדולה בישראל, בעל סוכנות לשיווק דיגיטלי המתמחה בקידום עורכי דין ומייסד דיגיפארם – מערכת מהפכנית להזמנת תכנים וקישורים אונליין.

מאמרים נוספים מומלצים לקריאה עבורך:

איך לבנות דפי נחיתה כמו שועלים

דפי נחיתה הינם כלי שיווקי מעולה שמאפשר לבעלי עסק להעביר מסר חד, ממוקד וישיר ללקוחות במטרה לשכנע אותם לבצע פעולה כלשהי. פעולה כזאת יכולה להיות

עשהאל מצביע על טופס
שנבדוק אם אנחנו מתאימים לשיווק העסק שלך?

פרטי התקשרות:

(מבטיחים לפנק☕️)